hoe oud moet hij zijn voor hij ergens op bezoek mag?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moontje, Oct 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    Casper is 28 september geboren en 7 november is mijn moeder jarig. Nu wil ik hem meenemen naar mijn moeder haar verjaardag. Wel in de ochtend, want dan is er nog niemand, zodat het niet te druk wordt voor hem. Maar is dit verstandig? Mag hij al ergens op bezoek als hij 1,5 maand oud is? En zo nee, hoe oud moet hij zijn voordat hij ergens mee naar toe kan gaan?

Moontje

2. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Nou volgens mij hoeven ze niet aan een bepaalde leeftijd te voldoen hoor.. als ze naar buiten mogen mogen ze in principe ook wel mee op visite dacht ik.
    Zou wel uitkijken met ruimtes waarin gerookt wordt etc..

Ik geloof dat ik luca voor het eerst meenam toen hij iets van 3 a 4 weken oud was. hij heeft de eerste twee weken van zijn leventje in het zkhs doorgebracht.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja hoor, je kan hem gerust meenemen, maar ik zou het niet te lang doen idd.

4. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Kan best hoor!

5. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Gewoon lekker doen! Niks mis mee en nog gezellig ook. Toch?!

Greetz ;)

6. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik zou ook uitkijken voor rokerige ruimtes en id niet te lang, ik weet uit ervaring nog dat als de kids teveel indrukken op deden op een drukke dag, ze heel onrustig en huilerig waren met slapen.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim (en lisa ook destijds) hebben we meteen na 1 wkn overal mee naartoe genomen. Natuurlijk vermijden we zoveel mogelijk rokerige ruimtes.

8. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    @maisy

Das waar. Die indrukken. Heb het al meegemaakt. Is de kleine helemaal uit z'n ritme en dan ben je weer bijna 2 dagen bezig om hem weer in z'n ritme te krijgen ;)

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Wij namen ze ook vrijwel meteen mee op visite. Op voorwaarde dat er niet werd gerookt in huis; gelukkig had niemand daar moeite mee en gingen ze allemaal naar buiten om te roken als wij kwamen met de kinderen...super lief.
    Meestal legde ik de kinderen wel snel apart in bv een slaapkamer om lekker rustig te kunnen slapen.

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    als je je kleintje niet van hand tot hand laat gaan kan je hem gerust meenemen

Die kleintjes slapen grootste deel van de dag

En een beetje roering om hem heen stoort hem echt niet hoor :)

fijne verjaardag

11. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    Oke, bedankt allemaal! Gelukkig roken er niet veel kennissen en familie van ons en ik weet zeker dat die ook op haar balkon gaan roken als ik dat vraag. En er is ook een aparte ruimte beschikbaar voor hem om te slapen, dus dat is ook wel fijn. Wij hebben al eerder besloten om Casper niet van hand tot hand te laten gaan, waar we ook zijn. Dat gehannes met hem nu al willen we vermijden. We hebben wel uitzondering gemaakt voor opa's oma's en peettante/peetoom.

Ik ga de 7e gezellig naar mijn mama haar verjaardag!

Liefs,

Moontje

12. loesjes

loesjes Actief lid

Jul 29, 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Veel plezier, en kijk gewoon naar je keintje en dan zie je vanzelf wel of hij het aan kan

13. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    idd niet teveel aan iedreen geven verder kan het geen kwaad... mijn kleintje is met 4 wkn lekker naar jaarmarkt geweest... en daarna nog naar me moeder verjaardag (we waren met zun 6uh.)
    hij heeft hele dag zowat geslapen...

maar kep hem niet in iedereens handen geduwt...
    natuurlijk wel in die van me moeder... :)

Share This Page