Onrustig tijdens fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ester77, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Mijn dochtertje is nu drie maanden bijna en ze weegt 4920 gram nu. Ze drinkt 5 flessen van 150. Maar de laatste twee weken drinkt ze heel slecht en onrustig, ze begint gulzig en halverwege begint ze slecht te zuigen en draait haar hoofd alle kanten op. Ze boert ook meer en spuugt meer door dit slechte drinken. Ik krijg met moeite de fles leeg, ze laat zeker wel 30 staan per keer. Gisteren bij CB aangegeven en die gaf advies Nutrtiton in de flesvoeding te doen. Gisteren gedaan en ze heeft de hele dag gehuild en gekrijst. Dit ben ik niet van haar gewend, ze is een tevreden baby normaal gesproken en ik zag dus dat ze pijn had. Nu ben ik gestopt met Nutriton gisteravond en ze huilt niet meer. Fles geven is wel weer een drama wat met de Nutriton dan wel goed ging, ze dronk de fles helemaal leeg.
    Ik heb ook al eerder level 2 geprobeerd, maar die heeft ze in 10 minuten op... Daar krijgt ze dan ook weer last van. Wat is wijsheid?? Ik wil ook niet dat ze structureel te weinig binnen krijgt. Moet ik level 2 maar proberen weer, dat dronk ze wel goed, maar weer veel te snel..

Aaah, HELP!

Nou moet ik er ook nog even bij vermelden dat ze al vanaf de geboorte vol zit met haar neusje, veel snurkt door haar neusje en erg onrustig slaapt, ik heb haar ingebakerd 's nachts anders spookt ze de hele nacht door. Overdag's gebruik ik de Puckababy

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Uit je level 2 speen begrijp ik dat je de dr browns flex gebruikt.

En kort gezegd, level 1 gaat te langzaam en level 2 te snel, klopt dat?

Probeer dan eens de difrax speen s op de dr browns fles. Speen maat s van difrax zit tussen de level 1 en 2 in. Mogelijk gaat die wel goed?

Als ze onrustig wordt stop dan met voeden en hou haar even omhoog. Als er een boer dwars zit kan dat pijnlijk zijn en zorgen voor spugen. Erna kun je het nogmaals proberen. Wil ze niet drinken? Laat het dan en kijk wanneer ze zich meld.

Eventueel kan je alsnog de leefregels voor reflux opvolgen, voorzover je dit niet doet.
    Jbpm is niet het wondermiddel op alles.

3. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Dankje voor je reactie. Ja, 1 gaat te langzaam en 2 te snel idd.
    Ik ben gestopt met de Jbpm. Ik vind het onnodig haar zoveel pijn te laten lijden. Boeren laten doen we sowieso 1 x en nu wel 3 x tussen de fles door. En ons meisje komt eigenlijk zelf altijd wel om de vier uren, soms iets later.

Ik ga straks gelijk een speen halen en hoop dat dit gaat werken, bedankt voor de tip!

De leefregels voor reflux ken ik, ik hoop dat de juiste speen het probleem op gaat lossen. Advies jbpm kwam vanuit CB.

Deel Deze Pagina