Ik ben een beetje me aan het verdiepen vandaag in baby's en ik ben wat opzoek naar muziek dat wat rustgevend kan werken op een babytje. Heeft iemand tips? Ik weet echt niet wat rustgevend werkt op een pasgeboren baby qua muziek. Misschien een domme vraag hoor haha maar ik weet niet precies wat ik moet zoeken! K3 is een beetje vroeg he haha
Voor zo'n kleintje is rustgevende muziek wel erg prettig denk ik. Bij de tuinen hebben ze dat. Ik heb er toen de tijd eigenlijk nooit zo over nagedacht. Maar het kan wel rustgevend zijn voor je baby..
Geen domme vraag Denise! Ik ben ook wel benieuwd Hier is er eentje al bijna 9 maanden bezig met baby's
ik had de eerste weken een cd met baarmoedergeluiden nen babygeluiden. nu heb ik gewoon bassie en adriaan enzo erin!
Als je nu vaak naar een bepaald soort muziek luistert kan ik me indenken dat je kindje dat straks ook prettig vindt om te horen. Voor Lotte hebben we de cd van Guusje Nederhorst, die vindt ze echt geweldig!
Er zitten goeie tips bij!!! Thanx meiden!! Cd van Guusje Nederhorst?! Had die een cd gemaakt dan?? Ik ga eens zoeken op internet!!!!
Ik heb van een vriendin ooit eens een kopie gehad van 'Music for mother and baby'. Werkt erg goed, ook met baarmoedergeluiden en zo. En werkt het niet voor de kleine, dan wel voor de ouders, zo slaapverwekkend is het Helaas nog niet in de gelegenheid geweest het zelf uit te proberen... Groetjes, Wendy
Is die guusje zo slaap verwekkend dan? Ik heb eigenlijk alleen nog maar baby cd's gehad met leuke geluidjes enzo waar ze opgewekt van worden (als ze wat ouder zijn dus niet meteen als ze uit de buik komen ) Tegenwoordig houden die van mij van motorhead, rammstein en osdorp posse... is niet wat je zoekt denk ik?
Het schijnt zo te zijn dat baby's Mozart erg prettig vinden. Zelfs in van die mobile-dingen met muziekjes zit bijv Mozart.
Ik ben juist opzoek naar zon pingel ding met n ander deuntje. Word er helemaal kribbig van van DAT muziekje telkens Dus tips welkom
Kijk maar eens op http://www.guusjenederhorst.nl Ze heeft een boekje geschreven over Woezel & Pip en daar zit de Lalala cd bij met liedjes die ze zelf heeft ingezongen. Erg mooi en soms ook ontroerend..