speen plat zuigen??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendy339, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hoi Meiden,

Ik heb even een vraagje;
    Mijn zoontje van ruim 7 weken heeft sinds 2 dagen iets "nieuws".
    Hij zuigt de speen van zijn flesje helemaal plat en vacuum. Ik vond als dat hij zo netjes begin te drinken kwa tijd:).. Maar dit kwam dus omdat hij zich het apenzuur aan die speen zuigt, incl. de bijbehorende lucht en krampen als gevolg.. Moet nu de speen er om de haverklap uithalen anders is al zijn kracht voor niets.. Zoontje heeft flinke zuigebehoefte en zuigt heeeeel hard.
    Speen is niet stuk (heb beide spenen vervangen door nieuwe).

Herkent iemand dit? En hoe los ik het op?

2. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Heeft de kleine hier ook gehad. Wij zijn overgestapt op speen 2. Toen was het een hele tijd over. Zodra hij het weer ging doen overgestapt naar speen 3.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke fles gebruik je? Als je de s-fles van difrax gebruikt kan het ventiel in de bodem verstopt zitten. Even met een sateprikker ofzo door dat verhoginkje in de bodem prikken, dan issie open.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Wilde hetzelfde zeggen...

5. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook de opmerking over de difrax. Of gewoon de onderkant wat losser draaien:)

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    En als je nog geen difrax fles gebruikt, dan zou je die eens kunnen proberen. Die hebben een luchtventiel aan de bodem zodat er altijd lucht in de fles komt en je kindje de fles niet meer vacuum kan zuigen.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Bedankt voor jullie reactie! Heb inderdaad de s fles van Difrax! Zal straks eerst die dingen even doorprikken! In dat rubbertje bedoelen jullie toch he,dat middelste uitstekende dingetje?
    Mocht dat niet helpen horen jullie mij hier weer, en anders alvast bedankt voor de tip!!

Share This Page