Speen snachts

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door moi78, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hallo!

Vraagje, onze kleine man komt snachts zeker twee keer voor zijn speen... Hij slaapt wel gewoon, maar is dan op zoek, en kan hem niet vinden... Dus dan moet ik er uit om de speen in zijn mondje te doen... Dit is overigens vaak halverwege de nacht.... Heb je tips wat ik kan doen??

dank je

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Dat is het 'nadeel' van een speentje. Ze zijn nu nog te klein om de speen zelf weer terug te pakken en in de mond te stoppen.
    Ik heb zo ook geen tips voor je dus ik ben bang dat jij of je partner er toch uit moet.

Er schijnt iets in omloop te zijn waardoor de speen in de mond zou blijven, maar dan zou je even moeten googlen. Ben er zelf nooit zo'n voorstander van om spenen "bewust" vast te maken. Dit ivm evt braken etc.

Ilja

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Dank je! Nee, ik ook niet echt, en je hebt van die beren waar een speen aanzit, maar dan ben ik bang dat zijn neusje bijvoorbeeld dicht komt en hij geen adem krijgt ofzo....

We gaan er maar gewoon elke keer uit, alleen gaat het je op een gegeven moment opbreken...

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat is het nadeel ook....er steeds weer uit moeten voor de speen. Probeer de nachten af te wisselen met je partner zodat jij de ene nacht kan slapen en je partner de andere.

Succes ermee.

Ilja

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Is niet zo makkelijk... Lief slaapt met een zuurtstofmasker op, dus ik ben degene die opstaat... Het af en aandoen van dat apparaat duurt veels te lang!

Overigens heeft meneer zijn duim ontdekt... En vannacht viel het me op dat hij zijn duim zocht!!!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dan wordt het inderdaad lastig. Maar wie weet is zijn duim de uitkomst.

Ilja

Deel Deze Pagina