Lieve dames, Mijn zoontje van bijna 10 maanden eet gewoon goed krijgt ze melk, fruit, brood en groenten. Tussen de middag een hele brood met beleg en wat water. nu heeft mijn vriend afgelopen woensdag hem twee broodjes gegeven en heeft hij alles op gegeten nu zit ik er aan te denken om hem gewoon twee broodjes te geven en dan ze flesje van drie uur te vervallen hij krijgt drie flesjes 180/6!! wat zouden jullie doen? en geven jullie je kleintje van 10 maanden ook twee broden? Al vast bedankt voor de tips
Dl at met 10 maanden 's ochtends 1 broodje en 's middags 2. Als ze het opeten, waarom niet? Dl kreeg met 10 maanden nog 2 flesjes. Een kleine 's ochtends 120/4 en voor het slapen 180/6.
Ja ik doe/deed ook twee. Wel zonder korstjes. Omdat ik altijd erg vers brood heb, zijn die heel erg taai.
hier was er met 10 maanden ook sowieso geen fles meer om 3 uur. met 7 maanden was die eraf. De jongste at met 10 maanden ook wel 1,5-2 sneetjes.
Hier met 13 maanden 1/1,5 boterham en een plakje ontbijtkoek tussen de middag, meer krijg ik er (op het moment) niet in. Met vlagen heeft ze ook wel 2 boterhammen gegeten, maar met die ene boterham moet ik soms al motiveren om te eten. Tot voor kort met een klein flesje melk, maar ik moest steeds vaker (bijna) de hele fles weer leegkappen, dus die is eraf. Dan blijft alleen de ochtend en de avondfles over. Als ze het opeet, prima toch? En zo niet, dan niet
Hier eet ze sinds 10 maanden s'ochtends een boterham met een bekertje melk, om 12.00 uur twee boterhammen met een bekertje melk en 's avonds voor het slapen nog 180 cc fles. Officieel krijgt ze dan te weinig melk binnen, maar na het avondeten geef ik haar nog een paar hapjes yoghurt.
Hier altijd 1 boterham bij lunch maar ze met 10mnd had al 2 flesjes als niet 1. Ze at al avondeten met ons mee
Mijn zoontje is ruim 9 maanden en eet al een paar weken als ontbijt 1 snede en tussen de middag 2. Wel zonder korstjes. Hij vond brood in het begin niks, maar toen hij het eenmaal kende werd het al snel zijn favoriete eten. Zeker als hij zelf de stukjes brood mag pakken en in zijn mond doen. Geen twee broden, dat is wel heel veel , maar wel twee boterhammen.
Hier 9.5 mnd: 6.00 fles 180+6 8.00 1 boterham 10.00 fruit 12.00 2 boterhammen 14.30 fles 120+4 en n liga koekje 17.00 avond eten 22.00 pap fles 210+7 we hebben al eens geprobeerd om n flesje eraf te halen maar dan wordtie 's nachts krijsend van de honger wakker. Dus voorlopig houden we het nog ff zo..
Ik geef brood totdat hij niet meer hoeft. 's ochtends heeft hij genoeg aan een fles melk en bij de lunch eet hij 2 sneetjes met korstjes.
Onze zoon at met 10 maanden zowel s ochtends als s middags 2 broodjes. Wel is hij vanaf z'n geboorte al een grote eter Maat als hij het op kan, waarom niet. Ze geven zelf wel aan wanneer ze genoeg hebben.....
Hier s avonds 3 a 5 sneetjes brood met boter en soep of beleg... Ze eet gigantisch veel vinden we zelf... Maar ze stapt sinds kort dus ze verbrandt meer?! Ze is lichtjes boven het gemiddelde qua gewicht, dus dat is perfect! Papa heeft wel een ander systeem van eten geven.. Hij stopt automatisch bij 3 sneetjes, behalve als ze hysterisch wordt.Ik kijk wat ze zelf aangeeft.