Volgende week word ik ingeleid en ben vast begonnen mijn ziekenhuistas in te pakken. Nu vraag ik mij af of ik het speentje dat ik meeneem uitgekookt in de tas moet doen of dat ze dat in het ziekenhuis voor me doen? Haha waar kun je mee bezig zijn hé zo een week voor de bevalling Iemand ervaring?
Ik had geen speen mee, maar ik zou hem alvast uitkoken. Bij mij een kindje met enorme zuigbehoefte en waar drinken aan de borst niet goed ging. Flessenspeen hebben we uit kunnen koken, maar de gewone speen is, heel fout, rechtstreeks uit de verpakking gegeven. Ze had hem echt nodig op dat moment
Tip om alleen een speen uit te koken een magnetron bestendige beker, speen erin, vullen met water tot hij onder staat en dan een minuutje op vol vermogen. Ook ideaal als hij eens op de grond valt of hij even snel uitgekookt moet worden... hoorde dat pas bij onze tweede.... Had ik dat maar eerder geweten.
Zou niet te snel een speen geven. Pink volstaat ook voor de zuigbehoefte de eerste dagen. Kindje eerst goed leren drinken, speen kan altijd daarna nog.
Ik heb beide keren geen speen meegenomen naar het ziekenhuis, dat kwam wat later wel als we weer thuis waren. Pasgeboren dan horen ze toch nog hun zuigbehoeften aan de borst te stillen - vind ik.
Ze krijgt flesvoeding ivm mijn medicijngebruik en om diezelfde reden moeten we een aantal dagen in het ziekenhuis blijven dus die speen moet sowieso mee
Ik had helemaal geen speen mee? Bij beide niet...waarschijnlijk zijn het daarom ook nooit spenen kinderen geworden....haha.. En flesjes hadden we via het ziekenhuis..