Hallo allen, Het is me opgevallen dat de kleine ongeveer een kwartier of een half uurtje slaapt, vervolgens wakker word (klaarwakker) om zijn speentje 'vraagt', en vervolgens weer een half uurtje of een kwartiertje slaapt, sowieso veel minder als wat hij normaal slaapt. Is dit een sprongetje, hij wil ook meer drinken ongeveer om het uur of anderhalf uur. Hij slaapt bijv. nu opeens veel langer. En 's nachts slaapt hij lekker door, word wel wakker ongeveer 1 a 2 keer om te drinken. Sprongetje?
Jep, rond 8 weken hebben ze weer een sprong. Normaal slaapt ie dus wel door? Want op zich duurt een slaapcyclus 3 kwartier en zijn ze dus altijd min of meer even wakker na elke 3 kwartier.
Ik heb ook het gevoel dat het een sprongetje is. Gisteren was het jengelen, veel drinken en zooo zielig een hoop krampjes ondanks de infacol. Vannochtend had hij veel droge groene ontlasting (krampen dus). Nu gaat het weer goed gelukkig, hopen dat ze vanavond niet terugkomen die gemene krampjes. Ik ben benieuwd hoeveel hij vandaag gaat slapen overdag's. Heb hem nu in zijn bedje gedaan. En Rozemarijke, jij moet moderator worden vind ik Je bent er heel vaak, en je komt altijd met hele goede tips vind ik.
Thanks, Heb m'n deeltijdstudie ff in de koelkast gezet totdat manlief is afgestudeerd: we gaan het maar even om en om doen... Heb dus veel tijd over momenteel, LOL, want werk ook nog 'maar' 24 uur, (voor m'n verlof 32, en dus dus een studie die iets van 15-20 uur in de week aan tijd vroeg). En sinds Thirza goed slaapt.... hihi.