Het zit onze meid niet mee. Ze heeft ernstige eczeem die we redelijk onder controle hebben met veel smeren. Woensdag zag ik een tandje doorkomen en de dag erna de 2de. Vanaf gisteren opeens waterpokken. Enorm zielig voor haar alles in een keer. Ze doet het nog pittig, wel wat meer moe en mopperig/hangerig en onrustig slapen maar kan erger denk ik. Wij denken dat ze het op het kdv heeft opgelopen, kan niet anders. Het zit vooral op haar hoofd, gezichtje, enkele op haar romp en bij haar schaamlippen. Ik lees overal ook dat onder de 3 mnd het zorgelijk is. Dus voor nu houden we haar goed in de gaten. Iemand goede tips voor middeltjes wat ik kan gebruiken? Vooral die jeuk is zo sneu.
KidsClin schuim en in bad met een washandje (dicht geknoopt) met havermout erin werkt goed. Beide verlicht het en droogt de pokken uit. De oudste is er net klaar mee en nu heeft onze baby het Wel heel erg ook, de hele romp, het hoofd en vooral onder de luier zit helemaal vol met pokken. Hele dikke ook echt, arm ventje.. Succes!
Hier gehad met 7 maanden. Was idd hangerig en plakkerig, veel geknuffeld iig. Kidsclin schijnt goed te helpen maar ik had hier niet het idee dat hij er zo'n last van had, en hij wreef toen veel in zijn oogjes, het leek me niet prettig, kidsclin in de ogen. Wel paracetamol gegeven als het niet ging en havermout badjes gedaan. Niet de blaasjes openkrabben en goed uit de zon houden. Mijn zoontje heeft of steeds 1 littekentje op zijn hoofd. Ik deed ook steeds veel talkpoeder in het luiergebied, om het zo droog mogelijk te houden
Dan gaat ze vanavond in een havermout badje ga wel straks spul er voor halen want ze heeft er pijn en jeuk aan. Ze was ook vaak wakker vanacht er door. Talkpoeder is ook een goede, het is een slagveld downunder
Hier gehad met 11 maanden. Heb idd ook kidsclin gebruikt en een havermoutbadje. Maar het was vooral een aantal dagen doorbijten. Hij was erg huilerig en hangerig en kon overdag er niet van slapen. Dus heb paar dagen met hem op de bank gehangen en de ergste dagen heb ik hem pcm gegeven omdat hij ook koorts erbij kreeg. Sterkte!
ach wat sneu! hou er wel rekening mee dat als ze het onder de 1 jaar krijgen ze mogelijk niet immuniteit voor het leven opbouwen en het misschien dus later nog eens krijgen, al dan niet in mildere vorm. sterkte!
Wat is dit enorm sneu zeg is weer een hele golf bijgekomen ze zit helemaal onder. Gisteren koorts zelfs 39.5 maar dat is gelukkig over. Enorm verdrietig is ze er van. Vanacht was ze heel vaak wakker heel zielig huilen stomme dingen zijn het ook. Hopelijk werkt de kidsclinn snel. Dat meen je niet julia dat zou triest zijn als ze het nog een kerr krijgt.
Mocht je kidsclin gebruiken, smeer het dan NIET in de luier Het was bij ons ook slagveld in luiergebied. Na het schoonmaken met billendoekjes, met warm water en tissues de olie van de billetjes halen, dan droogdeppen, en dan het halve potje poeder er in Sterkte!
Acht wat zielig Havermout badjes (2x per dag) en volgens mij ook kidsclin hielpen hier. Tegen het krabben had ik bij het slapen gaan sokjes om haar handjes aan gedaan als een soort wanten, misschien helpt dat bij jullie ook... Beterschap!
Ohhhh nee moet er niet aan denken. Wat vervelend! Hopelijk helpt de havermout en dat andere spul... Sterkte!
Gelukkig krabt ze nog niet maar ze schuurt wel met haar hoofdje deed ze met haar eczeem ook al. Kan haar helaas niet zo veel in bad doen gezien haar eczeem. Ze droogt enorm uit maar kan haar eczeem zalf amper smeren door de pokken Thanks allemaal zal tegen haar zeggen dat er aan haar gedacht word