Mijn zoontje is 10 maanden en heeft geen deken omdat hij altijd zo druk is in bed(wel een slaapzak),en ik eigenlijk bang ben dat er wat gebeurd.Zijn er nog meer van deze moeders?
snap je angst wel, maar op Noel zijn kamertje is het te koud om hem alleen in zijn slaapzakje te leggen; ik doe dus echt strak zijn deken met laken instoppen...en ff checken steeds...
Amy heeft ook geen dekens, maar dat is omdat ze ze wegtrapt. Ik heb voor haar een slaapzak met lange mouwen, lekker warm.
Wij hebben voor Fienne ook alleen een slaapzak. Afgelopen winter hebben we een winter en een zomerslaapzak in elkaar gevouwen (dus ze had er twee aan) Ging prima!
Ik leg Jelina ook in bed met alleen haar slaapzak, dit omdat ze altijd boven op de dekens ging slapen. Nu is dat geen probleem, maar wel als ik haar weer goed wilde leggen werd ze wakker. Vandaar dat ik haar alleen met de slaapzak in bed leg. Wanneer ik dan 's avonds na bed ga leg ik het dekentje voorzichtig op haar. Nu is ze daardoor ook al 2x geworden, dus ik ben er over aant denken om een combi-sleeper te kopen. Groetjes Vera
heb voor iris ook alleen een slaapzakje met pyama want iris kan echt totaal niet stil liggen .. zit ook te denken aan een combisleeper
Ligt jullie kindje dan helemaal los in bed? Dat lijkt me zo raar. Ik bind strak in met laken en dekentje. In slaapzak blote beentjes, alleen truitje.
iris die ligt verder los heb al eens geprobeerd met lakentje er om heen maar dat is niks ze trek er net zo lang aan tot die los is en wikkeld zich er helemaal in en dat vind ik best wel eng met de slaapzak heeft ze in ieder geval nog wat om haar heen want het lukt haar ook om haar broekje uit te doen
Idd Jelina wurmt ook zolang dat ze er onderuit is. En ze trekt dan het lakentje ook helemaal over zich heen.