Heeft iemand idee wat het kon zijn????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MaRita, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Mijn dochtertje van 21 maanden werd vanochtend wakker met een rode plekje op haar wang. In de loop van de ochtend werd het wangetje steeds roder en het voelde beetje warm. Opeens werd haar andere wang ook rood.
    Een uur later ging ik haar verschonen en toen zag ik dat ook haar beentjes helemaal onder grote, rode vlekken zaten :$. Het was soort van bultjes die je krijgt als je een brandnetel aanraakt. Ik trok haar shirt uit en ja hoor...haar armpjes zaten ook onder maar buik en rug waren helemaal schoon.
    In eerste instantie dacht ik aan de vijfde ziekte aangezien de rode wangetjes. Ik heb voor zekerheid HAP gebeld maar ze zeiden dat ze te jong is voor de vijfde ziekte.
    Verder had ze geen koorts, goed gegeten en gedronken enz.
    Nu anderhalf uur later is de uitslag helemaal weg! Geen vlekken, geen rode wangen!
    Heeft iemand idee wat het kon zijn???? Misschien een soort van allergische reactie...maar mijn dochtertje is niet allergisch.

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Heb je ander wasmiddel/wasverzachter/bodylotion enz gebruikt?

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    denk ook allergische reactie op iets...je kan moeilijk bepalen wat het kan om iets kleins gaan...of een insectenbeetje niet gevaarlijk maar waarze op reageerde?gelukkig is het over!had ze koorts??

4. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Nee, geen nieuwe wasmiddel en ik gebruik geen wasverzachter.
    Ze had 37,4 dus geen koorts.

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    o nee ie al dat ze geen koort had haha, sorry!denk dat je je verder geen zorgen meer hoeft te maken...

6. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Te warm geslapen misschien?

Ik schijn dit zelfde vroeger te hebben gehad, alsof ik brandblaren had, als ik te warm had geslapen.

Succes!

Deel Deze Pagina