Wanneer gedragen jullie je idioot voor je kind? :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mizz, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heeft onze dochter zich voor het eerst opgetrokken tot staan. Ik glom van trots en deed daar redelijk hysterisch bij.. (Goedzoooooo!! Jaaaaa! *klapt uitbundig*) Op dat moment kwam mijn man binnen en keek een beetje vreemd.

ook eet ze de laatste tijd slecht en hebben we gemerkt dat de hemel in prijzen na elke hap een zeer positief effect heeft. Ze glimt zelf van trots en doet gauw haar mond open voor de volgende hap.. ineens kwam daar die spiegel in de vorm van schoonzus die zei dat we ons be-la-che-lijk gedroegen. :D Tsja, geen kinderen he. Of we dansen mee op muziek in het openbaar als dochter dat doet. Doen jullie ook wel eens zo dat je denkt? Wat moeten anderen wel niet denken als ze me zien..

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hartstikke schuldig :D
    En het interesseert me geen reet hahaha. Ik lig achter de bank om kiekeboe te spelen als meneer erom moet schateren, zing de hele dag val alles en nog wat en trek de gekste bekken met bijpassende geluiden als hij me onderspetterd ( volgens mij expres want hij vind de reactie erg leuk)

Kleine selectie ;)

3. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Gelukkig wij zijn niet de enige.

Hier ook zelf verzonnen liefjes, gekken bekken alles.

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ja hoor, hier ook 1 en al gekte ;) Maar we prijzen haar idd ook veel, met liedjes en dansen. 2e Paasdag nog de Kwantum op zijn kop gezet haha

5. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna altijd haha.

6. harmsen85

harmsen85 Lid

7 apr 2015
    93
    0
    0
    mijn klein wondertje!
    lelystad
    Heeeeel schuldig! Gedraag me als een idioot hahahah, maar me dochter is net zo, als zei gilt en daarna lacht, lach ik keihard mee, trek gekke bekken(ook in de winkel) en dan moet ze keihard lachen. Ik ga gek dansen en daar word ze ook vrolijk van... Het gezichtje dat ze dan trekt is het zoooo allemaal waard om mezelf voor paal te zetten!

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier ook eigenlijk bijna altijd. Hoe hoger mijn stem, hoe meer lol. :D

8. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Mijn dochter wil graag gedragen worden/rondlopen. Mijn man maakt er altijd een hele show van, compleet met dansjes, liedjes en noem maar op. Baby M. zit er altijd maar een beetje stoïcijns bij te kijken, zo van: "normaal rondlopen is voldoende hoor". Erg grappig gezicht :)

9. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier ook. Hihi

Gisteren nog midden in het dorp. Ze vond het lollig als ik de kinderwagen harder wegduwde en ieeeee riep.
    Nou zo liep ik dus door het dorp:D

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Altijd, ik zing spring huppel en dans door het dorp heen met zelf gemaakte liedjes die echt nergens op slaan, maar we hebben lol :)

11. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik zei gister nog tegen mn buuf...alles wat ik misschien gek of raar vond, wat een ander met zijn/haar kindje deed...ik doe t nu ook...
    Op de fiets, kijk daar loopt een schaapje, wat doet t schaap, beeeehhhh.
    Of iets uit je mond aan je kind geven.
    Of hele verhalen tegen een ukkie ophangen....
    En nog veeel meer.

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, leuk toch juist! Ik zing de hele dag door van alles voor m'n mannetjes en automatisch gaat m'n vriend soms mee doen dan lig ik helemaal dubbel! Allemaal zelf verzonnen liedjes en dan verschijnt er een glimlach op alledrie die lieve smoeltjes en daar doen we het voor! Ook sta ik soms midden in de woonkamer te dansen met 1 bij me en leuk dat ze het vinden! Het kan me geen reet schelen wat een ander ervan vind, als de kleintjes het maar leuk vinden! :D

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wahahahaa hier ook hoor 😂.
    Ik zing (allemaal zelfverzonnen) en dans 😂.
    Of gewoon zomaar buiten tijdens het wandelen of winkelen, kiekieboe spelen😂. We hebben lol hahahahaa 😂.

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    De hele dag door! Van heb jij een poepieee gedaaaaannnnnn??? Tot dansen, zingen, kiekeboe enz enz enz...
    Met mn zoon van 5 trouwens ook nog hoor!

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Heel de dag door,ik praat ook overal tegen hem,bij de dokter,in de stad,in de lift en als die moet lachen omdat ik hem even kietel of een gek geluidje maakt doe ik t gewoon weer!!

16. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Hier ook zo'n gekke moeder! Wat is er nu mooier dan je kind te horen schaterlachen? Dus ook ik dans met haar door de kamer, doe spelletjes, zet een raar stemmetje op, zing liedjes (ook achter de wandelwagen) etc. etc. Wat anderen er van denken boeit me niet, mijn kind wordt er vrolijk van!

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Och jee ... dagelijks :) vooral maffe dansjes is hier favoriet, spelletjes, kiekeboe, grijpspelletjes, achter haar aan rennen ... lachen totdat ze de hik heeft

Ik heb mijn man ook al "the minister of funny walks" genoemd :D:D:D

18. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha.. leuk om te lezen. Fijn dat ik niet de enige ben. Merk ook dat ik hele gesprekken voer met mijn dochter waar zij niks van begrijpt. Zo van: hmm bedoelde papa deze brief of zou hij een ander bedoelen. Wel vervelend dat we hem nou niet kunnen vinden. Zullen we papa anders even bellen om te vragen? Wat denk jij? Hihi, ach ja. Ik geniet intens van het blije koppie en geloof ook dat het heel goed is voor de spraak- taalontwikkeling en de band tussen ons!

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ow ja, dat ken ik wel. Zo houden wij hele telefoongesprekken. Zij houdt haar hand tegen haar oor en ik ook en zo babbelen we wat af hoor. :D

20. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    je kunt beter vragen wanneer niet haha..

Deel Deze Pagina