hallo allemaal kan iemand mij vertellen welke speen ik moet hebben om een pap fles te geven? ik heb gewoon de flessen van avent of moet ik dan ook andere flessen kopen?
wij hebben speen 1 en speen 2 kan je het daar ook mee doen, of moet je dan speen 3 kopen, vind het een beetje zonde om de 1 2 3 speen te kopen terwijl ik nummer 1 en 2 al heb, ik dacht namelijk dat je speciale spenen had, omdast pap natuurlijk iets dikker is.
Love8, Ik denk dat je het niet begrijpt. Die 123 speen zit een groter gaatje in, er staat ook op dat deze speen speciaal voor een dikkere vloeistof bedoeld is (pap). Dit heeft nix te maken met speen 1 of 2 of 3 (voor gewone melk). Ik heb hem namelijk ook, dus is echt een andere speen!! Er staan streepjes op ipv getallen. Kijk maar eens op de verpakkingen, je ziet het zo!
het is me helemaal duidelijk nu. kan je die 1.2.3 speen overal kopen? ik ben hem namelijk nog niet tegen gekomen.
Ja, die speen heb je overal waar ze Avent verkopen. Wel inderdaad opletten dat het echt de drie standen speen is. Staat er op, maar niet al te groot. Er staat inderdaad op dat het voor dikkere vloeistof is.
wij zijn toevallig gister op zoek gegaan naar de 123 speen want madam had haar 123 speen kapot gemaakt maar ik had altijd die van bibi maar die verkopen ze niet meer nu heb avent verkoopt ze ook niet meer de 123 spenen dus nu heb ik hem van kruidvat merk maar die zijn helemaal niet fijn kleine meid krijgt daar bijna niks meer uit dus ga toch van de week op zoek naar de bibi speen en anders ff bij oma langs die heeft ook nog een bibi speen van ons op die avent fles hihihihihihi dan krijgt zij wel de kruidvat speen ze is toch neit zo vaak bij oma