Hallo dames, Weet een van jullie heel toevallig dit: Je hebt speen S en M en L En een 3 standen speen. Is de 2stand van de 3standenspeen gelijk aan de M? Of zit deze misschien tussen S en M in? Ik had Demi nl een poosje aan de Mspeen, maar dat gaat neit meer goed de laatst tijd. Dus heb ik de S speen er weer op, maar dan gaat het best langzaam, dus zou een iets groter willen hebben, maar M is weer te groot. Vandaar mijn vraag. Andere tips ook welkom.
Ik had hetzelfde; s te klein en m te groot. De 1,2,3 standen speen van difrax zit er gelukkig tussen in, dus die kan je gebruiken! Ik ben er erg blij mee! Overigens is de 1,2,3 speen van Avent wel groot, maar deze is ook vanaf 3 mnd hoewel de 1,2,3 van difrax vanaf 0 mnd is.
bij mij zaten er twee gaatjes in, moest met een mesje de verbinding tussen de gaatjes openmaken, anders kreeg hij er nog niks uit. Misschien staat het wel ergens op de verpakking ofzo, of had ik net twee nog dichte spenen, weet niet, had meteen alles weggegooid. Maar nadat ik hem open had gemaakt, ging het prima.