Volgens de wasvoorschriften mag de Puckababy (mini) niet in de droger. Hoe doen jullie dat? Hij is natuurlijk nooit droog met aan de lucht droger als het weer tijd is voor het volgende slaapje. Doen jullie 'm wel gewoon in de droger? Ik vind het nogal wat om alleen hierom een extra aan te schaffen, zo goedkoop zijn ze niet....
Ik heb juist voor dit soort momenten toen twee pacco doeken gekocht... Je kan ook je droger op koud zetten en m dan zo drogen... (tenminste ik heb die optie op mijn droger...
Ik zat van de week met hetzelfde dilemma, maar durfde het toch niet aan... Heb mn meisje toen eerst zoder geprobeerd, maar dat werkte dus echt niet. Toen maar een gewone babyslaapzak gepakt, die ik had gehad toen ik zwanger was en nooit gebruik. Heb haar armpjes er ingestopt en omdat het een kleine zak is, bleef dat ook goed zitten! Ze is toen heerlijk in slaap gevallen en voor de nacht was de PB weer droog!
Ik doe hem ook altijd gewoon in de droger.. moet je alleen even opletten dat je hem eerst laat afkoelen voordat je hem gebruikt!!! Mijn droger is heeel erg warm en de ritssluiting van de puckababy is dan GLOEIEND heet!
Ik heb er eentje bijgekocht via marktplaats. Ik heb 'm nooit in de droger, denk dan altijd dat ie gaat krimpen...