Speen, wie kent deze soort?

Discussion in 'De babyuitzet' started by bosi333, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
  2. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen ervaring maar spreekt me meteen aan! heb de site even in favorieten opgeslagen, kan ik straks even rustig struinen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Ja dat had ik dus ook.

Ik krijg de mailing altijd via mijn email ( ooit een keer ingesteld) en ik was wel weer eens nieuwsgierig.

Ze zijn ook niet duur.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas geen ervaring mee, sterker nog, ik heb ze nog nooit eerder gezien.
    Maar de omschrijving die erbij staat spreekt mij zeker wel aan.
    En de prijs is ook te doen idd.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Ik heb ze toch maar besteld. In elk geval die van 0-6 maanden eerst ( twee stuks, altijd 1 op voorraad natuurlijk)

Ben benieuwd.

6. msu973

msu973 Lid

Apr 2, 2009
    53
    0
    0
    Ik had iets dat bijna hetzelfde eruit ziet maar van het merk chicco. In Italie (waar ik woonde) gebruiken kun je ze overal krijgen en als ik ga winkelen in Duitsland, zie ik ze ook vaak. Ik vind ze ideaal. Mijn zoontje vond hem erg lekker slapen, omdat hij zo zacht is. Hij werd wel eens wakker van die plastic spenen omdat hij graag op zijn buik lag en dan met zijn gezicht op die speen lag;) Als je hem koopt (die van chicco tenminste) voelt hij erg plakkerig. Je moet hem dus ook eerst 5 minuten uitkoken voor je hem gebruikt. (maar ja, dat moet bij allemaal) Dan is het plakkerige eraf..Ideale spenen..

7. 894hi

894hi Niet meer actief

wij hebben deze Fopspeen "Slaap zacht" - bij Baby-Walz online bestellen!
    ik heb 100 spenen geprobeerd maar dit is de enige die mevrouw aan kan zuigen... net zoals aan de borst omdat hij zich aan past aan het mondje...

ze gebruikt hem wel zelden ... nu pakt ze hem alleen om mee te spelen en op de kauwen in haar bedje...

eerst is hij heel glibberig omdat dat spul er op zit om hem niet te laten uitdrogen.. dat is echt smerig!

8. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,357
    273
    83
    Female
    Als 'm wilt komen vanwege de weekmakers enzo, wordt je zelf een beetje gefopt: geen enkele speen in NL mag verkocht worden die weekmakers, parabenen, pvc en BPA bevat.
    Misschien lijkt het een voordeel dat de speen uit 1 stuk bestaat omdat je er dan langer mee zou kunnen doen. Maar het lijkt me dat je deze ook regelmatig moet vervangen omdat er scheurtjes in het rubber komen waar bacterien zich kunnen ophopen.

Als je 'm voor de prijs wilt kopen zou ik zeggen: gewoon doen.

9. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
  10. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Die had ik ook voor mijn zoontje. Hij vond ze veel fijner dat die gewone speentjes omdat hij veel zachter is. Wel vaker vervangen idd, zo gauw hij erop begon te kauwen... Mja... voor die prijs maakte dat ook niet zo heel veel uit.

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR

Share This Page