Er is vast al een topic over of over geweest maar ik kan m even niet vinden helaas! Ik ben op zoek naar sites, adressen en tips (zelfmaak?) voor aparte geboortekaartjes! Ik ben dus eigenlijk op zoek naar de niet kaartjes-kaartjes.. snappen jullie t nog De volgende ben ik allemaal al eens tegengekomen en toch ben ik nog niet dat "ja dat wordt m!" gevoel tegengekomen dus als jullie nog ideeen hebben die hier niet bij staan hoor ik ze graag! - Flessepost - Luier met kaartje - t-shirtje - beschuit met muisjes (die komen ze maar halen ) - tuinbroekje - zakjes met snoepjes of spulletjes - lange posters/vouwkaarten - puzzel - bliQje - De houten geboortekaartjes - muisjespakje - Hoedje van papier - kraskaartjes - vliegend vlindertje uit kaartje
Ff snel wat ideeën: - deurhanger - voorkant tijdschrift - paspoort - rijbewijs - 'boekje' - cd - mobile - slabbetje Weet niet of je er wat aan hebt. Anders succes met verder zoeken naar het ultime kaartje.
Hartikke bedankt voor de ideeen! We hebben nu een ideetje dat ik even ga uitwerken (even kijken of t te doen is, leuk is en wat t dan doet qua prijs enzo) En dan ga ik ze dus waarschijnlijk toch zelf maken! Maar eventuele tips en suggesties blijven welkom hoor!