Ons meisje aften in haar mondje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Panda81, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Vandaag toen ik mijn meisje van de crech ging halen was ze al wat jengeliger maar ze had ook vanmiddag niet goed geslapen.
    Eten wou er ook niet in en ook erna slapen was niet echt een succes.
    Eigenlijk weet ik dat aan tandjes die er naar mijn idee ook aankomen.

Nu had ik haar net gepakt en zag opeens in haar mondje allemaal aften zitten. Zowel aan de binnenkant van haar onderlipje als op haar tongetje. Echt zielig.

Wie heeft dat ook gehad en wat hebben jullie eraan gedaan? Wil zowiezo morgen huisarts bellen en dadelijk paracetamol geven.

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Hier heeft ons meisje stomatitis (gepaard gaand met keelontsteking en beginnende oorontsteking) gehad en daar is niks voor te krijgen je kunt alleen wat pijnstilling geven als het te erg wordt. Uiteindelijk heeft ze voor de keelontsteking antibiotica gekregen maar niet voor de stomatitis. Het kan ook hand -voet -en mondziekte zijn heerstte bij ons op het KDV ook, dan krijgt ze ook blaartjes op haar handen en voeten. Ons meisje heeft overingens van de stomatitis heeeeeel veel pijn gehad die sloeg tijdens het krijsen met armen en benen van de pijn. 3x daags 240 mg paracetamol icm nurofen hielp niks.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Oh ja lidocaine verdoofd de boel wat. Kun je direct op de aften doen, hier hielp dat overigens niet.

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik heb er zelf ook erg vaak last van. En indd is Lidocaine het enigste wat je er op kan doen, werkt verdovend, Maar is ook maar een paar minuutjes. Ik weet hoe erg het voor mezelf is dus laat staan voor zo'n kleintje..

Je kan naar de ha gaan, dan krijg je denk ik ook dat spul mee.

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Het kan ook van een koortslip zijn, dan kan ze er behoorlijk ziek van worden. Veel sterkte en even naar de HA.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Verder bedankt voor de reacties. Hoop dat we toch een beetje een goede nacht krijgen.
    Weet iemand toevallig ook hoe het met bv zit aangezien ze dat nog steeds (deels) krijgt?

7. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    hallo

hier heeft mijn zoontej het ook gehad 3 weken geleden maar hij had het zo erg dat hij niet de eten en niet deed drinken dus uit eindelijk na veel kuren en vijf dagen niet eten moeten laten opnemen in het ziekenhuis omdat hij aan het uitdrogen was dus mensen probeer als ze willen drinken veel te geven onze zoon wou dus echt niet zelfs niet met een spuitje.

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Aangezien je borstvoeding geeft, weet je heel zeker dat je kindje geen spruw heeft? Dat vereist een andere aanpak..

Share This Page