Hele diepe slaap

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Ises, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Hoi!

Mijn dochtertje is nu 11 dagen oud en kan echt heel diep slapen. Gisteren bijvoorbld, heeft ze van 12 tot 21 geslapen. Waarbij ik haar wel een antal keer met heel veel moeite wakker heb gemaakt om wat te drinken, en dan slaapt ze weer verder. Als ze dan eindelijk zelf besluit wakker te worden is ze wel heel alert, verder goede temp en plasluiers, maar vraag me af of het normaal is dat ze zo lang zo diep slaapt, en zo moeilijk wakker wordt?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

En wat doet ze in de nacht? Krijgt ze borst of flesvoeding?

Groetjes Adrienne

3. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    S' nachts komt ze om de 3 uur, ze krijgt borstvoeding. Ze wordt dan zelf wakker en dan drinkt ze meestal goed. Maar ook dan moet ik haar soms tussen de voeding doir verschonen zodat ze wakker blijft.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Dag en nacht ritme is nog niet op orde. Ik zou haar overdag om de drie uur wakker maken. Door verschonen zou dit redelijk moeten gaan. Je kunt ook proberen om niet te dik aan te kleden tijdens het voeden, dus geen doek of deken er omheen doen. Kan wel eens schelen hoor.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina