Mijn dochtertje wil liefst lopen en dan achter iets aan denk ik hier succes zal zijn. Ik heb zo'n opbergdoos op wieltjes hij staat leeg en dan loop zij langs duwt hem naar voren hihi allen twijfel ik of ik loopwagentje moet kopen of beter poppenwagentje? het is vrij duur alles dus wil liefst ets kopen waar ze langer plezier zal hebben. Dacht poppenwagentje het beste dan is maar ik twijfel of ze daar achter zou kunnen gaan lopen??? graag ervaringen dus van iemand die wel poppenwagentje als loopwagentje gebruikt had? Mijn dochter is nu 7.5 maand en circa 70 cm hoog Ik heb dus keuzen uit: Janod Framboisine houten poppenwagen roze met witte stippen koopt u bij FairToys.nl HABA Poppenwagen Hartjes | Spelen & leren | Poppen & knuffels | Pluche dieren hier hoogte verstelbaar van de duwstang 53 cm hoogte dan. HABA leren-loop-wagen kleurenplezier (TIP)
De poppenwagen van Janod hebben wij! Hij is nu echt een succes maar ik weet nog wel dat wij hem in elkaar hebben gezet toen ze 11 maanden was maar toen kon ze er echt nog niet achter lopen. Doordat ze er toen nog te veel op steunde ging die poppenwagen veels te snel en viel hij snel naar voren. Wij hebben ook een babywalker en achter die kon ze sneller lopen. Dat is net zoiets als die laatste van jou.. Ik merk wel dat ze de babywalker eerder beu zal zijn als de poppenwagen, dus ik zou voor de poppenwagen gaan!
Jeetje wat duur :O ik heb een baby walker van woezel en pip (in de uitverkoop, 30 euro bij v&d). Die vind ze helemaal geweldig. Ook doordat ze aan de voorkant kan zitten, en dan de activiteiten doen. Doet ze echt heel wat uurtjes per dag. Lopen gaat alleen als ik haar ondersteuning geef. ikzelf vind die poppenwagen van bijna 100euro echt heel leuk. Maar in nog geen 100 jaar dat ik zoveel geld moet neerleggen voor een stukje geperst triplex misschien kan je met haar naar een speelgoedwinkel om te kijken wat werkt? Daarna (online) kopen?
Ja heb gekeken hier maar die haba loopwagen alleen online te koop en poppenwagentjes jawel gezien maar kan moeilijk inschatten of het als loopwagentje ook kan... Duur ja dat wel maar woezel en pip etc niet mijn smaak en past gewoon hier niet. Activiteit dingen hebben we aan de muur hier hangen veel beter dan aan die karretjes zit. En kwaliteit kost gewoon geld ik bespaar ergens anders wel.. Koop dingen 2e hands ook veel en poppenwagentje keek ik tweedehands maar ze vragen 70 euro voor plus opsturen / ophalen ook kost wat. Voor alsnog en loopwagentje goedkoop stel en poppenwagentje kan niet we hebben totaal geen opbergruimte en geen plaats gewoon.. Dus ik moet als het loopwagentje is iets hebben zoals die haba waar ook poppen in kunnen etc...
zoontje liep graag achter de blokkenkar. tip van de fysio is om er 2 pakken bar le duc in te leggen dan gaat de kar er minder snel vandoor. @ pakken bar le duc passen ook wel in de poppenwagen doen dus ik zou gaan voor de poppenwagen.
Wow dankje indd goed tip! Ik ga voor poppenwagen haba denk ik.. Daar zijn duwstang verstelbaar. Janod vond ik ook er leuk maar daar staat dus tot 2 jaar gebruiken omdat het dan te klein wordt door de stang die niet aanpasbaar is?