Ben benieuwd naar wat jullie koken voor jullie kindjes? Vandaag krijgt ze hier macaroni met gehakt, courgette en tomaat
Aardappel en spinazie Ik heb er alleen vaak veel werk van en meneer eet er bijna niets van. Groente is geen favoriet (Olvarit potjes vind ie iets lekkerder maar ik wissel het een beetje af).
Hier vandaag ook spinazie met een aardappel. Leuk trouwens dit topic, kan ik misschien nog ideetjes op doen.
Mijn baby heeft vandaag voor de tweede x een fruit hapje op! Een stukje Meloen ! Hij vond het alleen niet zo lekker hahah Banaantje ging der vandeweek wel lekker in.. Tenminste het ging er niet echt in maar lekker vond hij het zeker wel! Vandeweek maar nog eens proberen
Chinese kool met ui en aubergine. Wij hebben er nog gekruide aardappels en varkensworstjes bij. Vanavond waarschijnlijk nog wat watermeloen, net een halve cracker gehad.
Gestoomde aardappel en bloemkool, klein beetje jus van onze speklapjes en een beetje ham/kaas saus. En prakken maar!! Heeft enorm zitten bunkeren. Hollandse pot heeft ie het liefst
Dl had makreelsalade, omelet (wij hadden er brood en salade bij), champignonsoep en turkse yoghurt toe.
Gister heb ik bruine bonen met tomaat en kipfilet voor hem gemaakt. Vandaag wortels, aardappels en tartaartje. Morgen maak ik rijst met broccoli en sperzieboontjes. Ik pureer het, en portioneer het in kleine bakjes die de vriezer ingaan. Hele vriezer ligt vol.
Haha hier net zo! Bij macaroni en nasi e.d. zit ie vies te kijken, maar als het hollandse pot is gaat er een onwijs vol bord naar binnen. Ach liever zo dan andersom.... lang leve de diepvriesgroente!
Olifantje, spaghetti en pasta gaat hier ook goed erin maar beduidend minder Voor noodgevallen heb ik ook verschillende zakken bonduelle in de diepvries. Vanavond: Wij eten hollands potje En voor de kleine man: Aardappel, sperzieboontjes, paar ministukjes hamlap en een mini lepeltje van de saus erbij. Eigenlijk eet hij zowat met de pot mee alleen stoom ik alles voor hem en zoutloos. Maar moet ook wel lekker jus of sausje over. Vinden wij ook lekker.