In een of andere doos die ik tijdens mijn zwangerschap kreeg zat een speendoekje van Lodger. Een vierkante, met het lusje in het midden. Er staan bolletjes op. Dit model verkopen ze helaas dan weer niet Iemand deze nog liggen? Hoeft niet precies dezelfde te zijn hoor! Hoewel liever geen knalroze ofzo
Die zou ik nog wel ergens moeten hebben liggen. Heb je nog interesse? Dan ga ik straks ff kijken als dl wakker is.
Serieus verkopen ze die niet? Hij leek me erg fijn maar daar gaan we hem dan naar niet aan laten wennen..
Weet niet of je nog interesse hebt maar heb er nog 1 liggen (wel af en toe gebruikt ) stuur maar een pb als je nog interesse hebt. Hij is wit met licht blauwe sterren.
Ik heb er nog 1. De mijne is met rode, grijze en blauwe bolletjes en niet gebruikt. Misschien 1 x gewassen, maar dat is het. Stuur maar een pb met je adres dan stuur ik hem op.
Zelfs op de site van Lodger zelf waren ze niet te vinden... Misschien een oud model? Ik ben iig voorzien nu, dus misschien kan iemand yj81nog blij maken