Speengedoe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marlous, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Niet meer actief

Sinds een paar weken wil Eva erg graag een speen. Ze slaapt er mee in. Nu wordt ze de laatste dagen steeds 's nachts wakker en gaat echt knetterhard gillen om die speen, ze is niet stil te krijgen zonder. Erg irritant 's nachts dus, eerst werd ze gewoon wakker als ze honger had (tussen 4 en 7) en ging het prima. Ze is wel wat verkouden, zou het daarmee te maken hebben? Maar wat kun je hier nou aandoen, wordt gek van dat heen en weer geloop 's nachts.

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja dat zou erg goed kunnen; hier ook met verkoudheid hoor...dan gaat ademen door de neus natuurlijk niet en zit er eeen speen in de mond waardoor ze daardoor ook moeilijk door de mond kunnen adem halen...
    maar hiere beseft hij al wel dat hij hem dan op dat moment niet nodig heeft (en hij echt heeeeeel erg speenverslaafd voor tijdens zijn slaapjes dan)

Kan je het misschien proberen zonder als ze zo verkouden is?

3. Marlous

Marlous Niet meer actief

Zonder inslapen gaat soms wel, maar dan wordt ze toch op dezelfde manier wakker, en daar zit dus het probleem.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn zoontje wordt ook weleens wakker en gilt dan gigantisch hard. Als ik dan bovenkom en hem over zijn bolletje aai en zijn speentje geef slaapt hij weer verder. Ik denk zelf niet dat het probleem bij de speen zit maar eerder dat hij eng droomt ofzo.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Baby's worden vaak weer rustig van een speentje, dus als ze wakker worden, willen ze graag troost hebben, valt weinig aan te doen denk ik.

Hier hebben we ook 'leuk' speengedoe: Eva heeft haar speen overdag echt nodig om in slaap te vallen, maar heeft ook ontdekt dat ze de speen uit haar mond kan pakken. Ziet er erg grappig uit, maar ze krijgt hem niet meer goed in en begint dan te huilen. Dan geef ik haar speen weer en begint het verhaal weer opnieuw, totdat ze uiteindelijk overstuur raakt. Ze snapt er natuurlijk helemaal niets van... ;).

Deel Deze Pagina