Mijn zoontje van 8 maanden is ziek. Hij heeft nu een paar keer overgegeven. De eerste keer was vannacht, hij ligt naast me en ik hoor hem in één keer hoesten en kokken. Het duurde even voor ik in de gaten had dat hij aan het overgeven was, want hij bleef gewoon op zijn rug liggen en alles bleef in zijn mond zitten. Ik draaide hem op zijn zij en toen pas kwam alles eruit. De andere keren idem dito. Ik vind het best wel eng, want ik ben bang dat hij stikt in zijn eigen braaksel. Hoe gegrond is die angst? Hij slaapt nu beneden en slaapt altijd al in een bedje naast ons bed, maar hij slaapt beneden minder rustig en korter. Terwijl hij zijn slaap nu eigenlijk wel nodig heeft. Maar ik durf hem nu echt niet alleen te laten.
tja ik heb mijn kinderen om onder andere die reden altijd op hun zij laten slapen. Rol van hydrofielen erachter en lekker slapen. Shannon is prematuur geboren en alle kindjes in het ziekenhuis lagen ook op hun zij en dan afwisselend, 1 e x slaap ene kant op en volgende slaap andere kant op.
Ik zou hem wel boven laten slapen, maar met de babyfoon aan. Zodra hij hoest even bij hem kijken. Voor jezelf wel onrustig, maar voor hem rustiger.
Ja, die krijg ik niet zo heel lang op zijn zij. Is hij ook niet echt een groot fan van. Hij ligt nu boven, maar we gaan om het kwartier even kijken.
hoi, ik snap je bezorgdheid volkomen! Mijn zoontje heb ik om die reden onderhalf jaar lang onder laten slapen, en als wij gingen slapen nam ik em mee naar zijn bedje, dat op onze kamer stond. Moest ook heel vaak overgeven (dagelijks :s) en al verschillende keren bijna gestikt! :s zooo eng!! dus geen seconde van mijn zijde als em slaapt! nu is hij 19 maanden, en slaapt sinds twee maanden op zijn eigen kamertje, en sinds een maand dat ik em boven laat inslapen in zijn eigen bedje, in zijn eigen kamertje. maar nu geeft em nie meer vaak over, ma de schrik blijft hoor! hier twee babyfoons, eentje met camera, en eentje die heel gevoelig is zonder mss klinkt het overroepen, maar als je kind al is bijna gestikt is in zijn braaksel, dan praat je wel anders! ps, laat em nu zeker op zijn zij slapen, leg een hydrofiele luier opgrold achter zijn rugje, en leg em daar tegen, ik had zo iets waar je em tussen kon leggen. Veel succes, en hopelijk is em snel beter!