ervaringen pacco inbakerdoek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

    ik heb de pacco inbakerdoek van de week besteld en hoop hem morgen in huis te hebben.

    Zijn er mensen met ervaring met deze specifieke doek?
    Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.

    Groetjes,
    Dora
     
  2. wuppie

    wuppie Bekend lid

    16 jul 2006
    621
    0
    0
    onze ervaring met de pacco is super. Het werkt makkelijker dan de gewone inbakerdoeken waar onze Anique zichzelf uitwerkte.
    Ze werd snel rustiger en ging minder huilen.
     
  3. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ja, wij hebben deze doek ook gebruikt met Milan. Van een onrustig niet slapend mannetje is het een heerlijke slaper geworden. Ik heb de doek nu uitgeleend aan de buurvrouw en ook daar werkt het perfect.

    Veel succes! Overigens zul je zien dat je na een paar dagen gebruik een terugslag krijgt. Niet opgeven, het komt echt weer goed!
     
  4. Wen

    Wen Actief lid

    hoi hoi,

    Wij gebruiken ook de pacco doek. Eerst bakerden we fabio in mbv hydrofieldoeken maar daar worstelde hij zich uit. Sinds vrijdag gebruiken we de doek van pacco en tot nu toe is het een succes. Fabio lijkt het fijn te vinden om erin te liggen en hij slaapt een stuk beter! en de doek is heel makkelijk in gebruik!

    succes!
     
  5. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark slaapt als een roosje. Geen gefrutsel met zijn handjes (speentje erin, speentje eruit, speentje erin), en ook geen gekrab aan zijn gezichtje (beetje eczeem op zijn wangetje), zodat die de tijd heeft om te herstellen. Lees de wasvoorschriften, je moet hem eerst wassen.
     

Deel Deze Pagina