Oh, oh, oh! Ik ben al helemaal in de ban van zoonlief zijn eerste verjaardag! Druk bezig met uitnodigingen, taarten, slingers etc. Ben alleen nog op zoek naar een aantal dingen en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Een verjaardagskroon: Ik wil er 1 van vilt waar je ieder jaar de volgende leeftijd op kunt plakken. Heb al een beetje lopen google-en maar heb dé kroon nog niet gevonden! Thema voor de taart: Ik ga er 1 bestellen die met fondant is bekleed alleen weet ik geen thema. Hij is nergens "fan" van. Bumba en woezel en pip vind ik niet zo leuk. Maar cars oid vind ik meer voor wat oudere kindjes.... Blokkenkar: Die krijgt hij eentje maar ik kan maar geen leuke, stevige vinden. De gene die ik als optie heb (de Janod abc duwkar) is toch nog een twijfel gevalletje. Tips zijn dus welkom..... Ook die niet op deze 3 dingen van toepassing zijn maar die wel handig zijn voor de eertse verjaardag!
Thema Sesamstraat of Muis of Nijntje speelgoed: ThysToys.nl Speelgoed voor iedereen! Ik heb voor dochter een slee gevraagd voor 2de verjaardag, want als het echt een strenge winter wordt, dan kunnen we die goed gebruiken (misschien ook een leuk idee)
@Lynn: Slee wilde ik idd ook vragen maar bedacht me vanmorgen dat ik hem misschien al eerder koop. Vorig jaar lag er half november ook al veel sneeuw vind het zonde als ik er dan nog geen heb. Nijntje vind ik ook wel een leuk idee. Thanks!
Ik had een taart met thema finding nemo. Onze dochter is helemaal idolaat van vissen en finding Nemo kijken we regelmatig de dvd.. De blokkenkar van Janod hebben wij ook, die is echt heel stevig! Verder heeft ze veel little people gehad en vtech liedjesboek (das echt een mega succes hier) Ik had de traktaties ingepakt in doorzichtig folie(net als een snoepje zeg maar) ipv een uitdeelzakje. Veel complimenten over gehad en het is weer eens wat anders. Verder kan ik zo geen tips bedenken op dit moment..
Leuke taart sandraske. Grappig dat ze zo klein ze is toch al ergens dol op is. Taart wordt misschien ook "gewoon" wat stoer met sterren of zo en dan ging figuur. Daar gaat man zijn voorkeur iig naar uit.
@ Sukke, Is de blokkenkar van Ikea niet iets? Hebben ze bij ons op de kinderopvang ook en is volgens mij wel aardig stevig. Wij hadden wel Woezel en Pip als thema. Wilden eerst Dora doen omdat ze daar gek op is maar het leek me toch leuker om daarmee tot de 2e verjaardag te wachten. Dan is ze zich er wat meer van bewust. Dit waren onze taarten!
Wat een leuke taarten! Hier ook een ventje die bijna 1 is... Dus ook druk bezig met voorbereidingen enz. Hier eigenlijk alles al in huis, op 1 cadeautje na dan. Die moet ik nog bestellen. Maar de slingers, ballonnen enz. zijn er al. Uitnodigingen gisteren verstuurd. Alleen de taart nog... Mn collega gaat hem maken, maar weet nog niet zeker wat. Hij is gek op Bumba en Nijntje, dus twijfel tussen die 2.
Kun je voor de taart niet teruggrijpen op elementen uit het geboortekaartje? dus niet 1-op-1 overnemen, maar bijvoorbeeld wel het lettertype waarin z'n naam was geschreven, de datum (van nu) en misschien ook z'n gewicht en lengte van nu. Maar je kunt bijvoorbeeld ook alleen de vogels terug laten komen of het vliegtuig (maar dan dus wat op zijn geboortekaartje stond). Qua blokkenkar, kijk eens bij een echt goede houten speelgoedwinkel. Ik weet niet waar je woont, maar er zit er altijd wel eentje in de buurt.
Ik had een foto van mijn buik op het kaartje..... Wordt dus lastig. Alhoewel, er stond wel een paar sterretjes in de kaart, dat zou dan idd kunnen. Leuk idee! Niemand tips rondom een kroon?
Ik lees ook mee Sukke. Vandaag ook eens mee gaan kijken voor een kadootje maar vind het wel moeilijk hoor. Taart ook zoiets moeilijks hij is ook nergens fan van.
Ja die kroon had ik al gezien maar vind de kleuren niet heel leuk. Hou niet zo van geel. Maar misschien wordt ie hem toch, ga nog even verder zoeken. taart wordt iig wit met zilver en blauw, 2lagen en met sterren. Die stonden ook op zijn geboortekaartje. Goede tip was dat. Ik heb ook alle versieringen al binnen maar vrees dat ik teveel heb voor in ons huis. Haha. Moet nog een 1 voor op de voordeur. Ik vind telkens alleen maar hoge getallen. Het cadeau ben ik nog steeds niet overuit en wil ook een leuke verjaardagsoutfit.... Voor hem en mezelf! Hoe staat het bij jou, OW?
Leuk toch veel versiering! Een 1 voor op de voordeur... Volgens mij hebben ze die bij de Xenos. Wij hebben Liza een 'spaarrekening' met bepaald bedrag gegeven en een nieuwe kamer. Ze kreeg al heel veel andere dingen die ik graag voor haar wilde, dus hebben wij het zo gedaan. Een nieuwe outfit is altijd leuk en op je verjaardag moet je er leuk uitzien
Een spaarrekening heeft hij al. Van opa en oma gehad! Bij de xenos ben ik nog niet geweest. Bij de zeeman e.d. hadden ze alleen maar 8 en 9.