Hoi hoi, mijn borstvoeding bewaar ik in het bewaarsysteem van avent, het via systeem heet het volgens mij. Nu is het zo dat er in de doos 10 bekers en deksels zitten. Ook 2 schroefringen zitten erin (het blauwe gedeelte wat je bovenaan de fles ziet. De inhoud klopt, maar ik kan dus nergens de speenringen vinden, zo kan ik de bekers nog niet gebruiken als fles Spenen verkopen ze wel in de winkel, maar ik ben op zoek naar het witte gedeelte waar de speen inzit, iemand enig idee waar je dit kan kopen?
Zat dat niet bij je kolf? Als ik zo kijk op de site van Avent lijkt het wel of het daarbij zit. Anders denk ik idd een flesje kopen. Of even Avent mailen...misschien kan je het wel los kopen.
Een kolf van avent heb ik niet, het ging mij om het bewaren van voeding op een makkelijke manier en dat je dan daarna meteen kunt voeden. Een kolf heb ik van medela en giet het dan meteen over naar deze bekers. Avent heb ik ondertussen ook al gemaild, maar nog geen reactie op gekregen ben benieuwd Ik vind het raar dat er op de verpakking staat dat je ze kunt gebruiken als fles, dan moeten ze ook in die verpakkingen de ringen bijleveren, want nu kan ik er dus niets mee verder
hou er rekening mee dat die beker niet heel erg lek vrij zijn. je moet ze echt rechtop zetten anders lekken ze. ik heb nu kleine ziekenhuis flesjes. van 80 en 125cc die zijn wel lek dicht.
die speenringen zitten inderdaad niet bij.. bij de elektrische kolf zitten wel twee flessen in de set..
Die blauwe verloopstukken zijn ook om de bekers direct onder de (philips)kolf te kunnen schroeven. En idd, ze gaan ervan uit dat je ook flesjes hebt en dus die witte ringen, dan kan je daarmee de bekers ook als fles gebruiken. Helaas voor jou dus Idd, qua lekken, let wel heel goed op dat je ze goed aandraait, geldt zowel voor de deksel van via als die blauwe verloopstukken. Hier ook wel eens lekkage gehad, zonde!