11 maanden!!! HELP

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Little22Miracle, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Mijn zoontje is bijna 1 jaar. Ik dacht dat we nu wel het pittigste deel hadden gehad. maar nee Heb al met hem de nodige slaapproblemen gehad, dit opgelost door in de deuropening te staan en meneer sliep met 5 min.

Maar nu hij gunt ze eigen niet de rust om te gaan slapen, gaat naar een paar min in zn bedje staan en gilt bekant de hele buurt bij elkaar, ik laat hem dan maar even, zodra ik boven kom gaat ie keihard schaterlachen. maar slapen ho maar dit is nu sinds een paar dagen zo.

Heeft iemand tips??

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Eh, mijn ervaring is niet dat je met een jaar het ergste achter de rug hebt, maar dat terzijde;)

Maar wat bedoel je met gillen? Echt gillen, of hard huilen/krijsen? Wat gebeurt er in die paar min voordat hij begint, sta je dan nog in de deuropening en begint hij als je weggaat?

Hier heeft het geholpen om erbij te blijven zitten totdat hij echt sliep. Niet aankijken, praten of oogcontact, gewoon zitten. Eerste dag duurde het een uur. Tweede dag 20 min, daarna paar min. Na 12 dagen was het niet meer nodig.

3. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    #3 Little22Miracle, 3 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
    Dat is dus wat ik ook altijd deed en werkte heel goed, en zo afgebouwd dat het met 5 min klaar was.

Alleen sinds paar dagen, hij slaapt nu na 2 uur bezig geweest te zijn. overdag is het ook, dus ik zelf denk een sprong maar aangezien ik alleen ben, ken er ook niemand me even aflossen.

Hij krijst ja hoe zeg je dat tis niet echt huilen ofzo, meer van HEYYYYYY HALLLOOOO IK BEN ER OOK NOG. ( niet echt verdrietig ofzo)
    En het helpt ook niet echt dat ie nu zelf kan staan.
    Als ik echt bij hem blijf zitten gaat ie lachen, rare geluiden maken behalve slapen, echt de clown uithangen zeg maar.

4. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hij is wel moe? Ik bedoel, wil hij er niet een slaapje vanaf hebben overdag? En hoe lang hou jij dat geclown van hem vol?

5. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hij slaapt alleen van 12 tot 13:00 ...
    Als ie blijft clownen om het zo te zeggen , ga ik weg maar dan is het wel hartverscheurend huilen.. heb altijd wel wat problemen met hem gehad qua slapen maar dit overtreft alles.
    Ja hij is moe, oogjes wrijven, gapen, half slapend tegen je aan liggen enz enz

Deel Deze Pagina