Iedereen op het forum hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook al worden er heeeel veel vrouwen zwanger, ik blijf het toch heel wonderlijk vinden! Maar nu mijn vraag: binnenkort willen m'n man en ik ons opgeven voor één of andere cursus. We (ik vooral) wil graag iets groepsgewijs volgen, om zodoende mensen te leren kennen (we wonen hier nog maar een paar maanden). Zwangerschapsgym staat me niet zo aan, ik zoek iets waarbij we goed geïnformeerd worden, oefeningen krijgen om te kunnen ontspannen en goed mee te werken met het bevallingsproces en iets waarbij de partner intensief betrokken wordt (dus niet maar één partner-bijeenkomst of zo). Wat zijn jullie ervaringen? Ervaringen uit de omgeving Dongen / Oosterhout / Tilburg zijn helemaal superwelkom! Veel plezier, gerustheid en gezondheid allemaal tijdens jullie zwangerschap! gr. Natasja
Ik woon niet in jouw buurt maar ik kan wel melden wat ik bij mijn eerste zwangerschap heb gedaan toch? Ik heb zwangerschapsyoga gevolgd, veel dames leren kennen en eigenlijk best wel gelachen! Ik heb er veel van geleerd en heb er zelfs wat aan gehad tijdens de bevalling (vooral bij persweeën die ik moest inhouden omdat de vk er niet was!) Dat was mijn ervaring Gr. Brussie