Even lastig

Discussion in 'Borstvoeding' started by Saar22, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik weet niet wat ik hier verder mee wil, maar ik wil even van me afschrijven. Zoontje is inmiddels 5,5 maand en krijgt alleen nog maar borstvoeding. Sinds een maand is het voeden van hem lastig. Daarvoor sliep hij van 8-8 wat een heerlijke tijd was dat zeg:D Hij is gigantisch afgeleid. Zelfs de morgen en avondvoeding in een donkere slaapkamer drinkt hij slecht. Alleen 's nachts lijkt het redelijk te gaan. Zoonlief reageert gewoon overdag heel erg op zijn grote zus, hij vind haar helemaal fantastisch. Ik weet dat het hartstikke normaal is die nachtvoedingen, we zijn gewoon verwend. Al met al is het me soms allemaal een beetje veel(ook door prive omstandigheden). Hij drinkt ook niet uit de fles(dochter deed dat ook niet overigens) dus ik kan ook niet heel makkelijk even een avondje weg. Ik ben tbm dus het voelt soms best een beetje opgesloten. Overigens is zijn ritme nu overdag 8-12-4-6-8 en dan 's avonds en 's nachts nog weer een aantal keer als hij erom vraagt.

Kortom het gaat even niet over van die heerlijke rozen. Ondanks dat ik er af en toe een beetje doorheen zit geniet ik wel gigantisch van deze borstvoedingsperiode. Heerlijk om ons mannetje zo te zien groeien op mijn melk, maar af en toe zou ik willen dat ik de fles gaf..

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    4,559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schrijf maar van je af hoor, je mag best je baalmomenten hebben, zeker met dit warme weer!

Het wordt beter, helpt dat?;)

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dankje. Ik weet dat het beter wordt gelukkig. Heb de oudste een jaar kunnen voeden en toen wilde ze niet meer i.v.m. mijn zwangerschap. Ik weet nog hoe verdrietig ik toen was. Dus stoppen zit er voorlopig niet in. We gaan gewoon door. Van me afschrijven helpt, mannen (hoewel hij super lief en behulpzaam is) begrijpen er toch niet altijd alles van he?!

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    4,559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen snappen dat klagen niet, die zeggen: dan stop je toch. Óf niet, en dat zei de mijne.

Bedenk iedere keer als je baalt de positieve punten en herhaal die als een soort mantra in je hoofd!

Mijn zoon is 2 jaar lang voor nachtvoedingen gekomen en oh, wat heb ik gebaald en wat was ik soms moe, maar het is nu al weer 3 jaar geleden en je vergeet dat gewoon!:)

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw 2 jaar lang. Super knap zeg. Inderdaad positieve dingen, daar gaat het bij mij mis. Ik ben van het type glas halfleeg. Manlief zegt gelukkig niet dan stop je toch, maar snapt ook niet altijd dat ik even wil 'klagen'. Maar ik vind het zo heerlijk om te zien hoe hij groeit. Het is het wel waard. En inderdaad over een paar jaar ben je het allemaal weer vergeten en denk ik vast met weemoed terug aan die heerlijke nachtvoedingen. Voorlopig komt er in ieder geval geen derde haha.

Share This Page