Hallo!! We gaan volgende week op vakantie, het wordt onze eerste vakantie, hebben jullie nog tips over wat handig is om mee te nemen en wat ik zeker niet moet vergeten! We blijven overigens wel in Nederland! Thanks!!
hoe oud is de kleine? Want dat maakt heel veel uit nml! Scheelt wel of je een 10 mnd ouder kruiper hebt of een 6 weken oud mini prinsesje/prinsje.
Ik weet nie hoe oud je kleintje is, maar het is misschien handig om van die wegwerpslabbetjes te kopen. wij hebben dit als heel praktisch ervaren. dochter kreeg toen fruithap, pap en groenten, dus veel nodig gehad.
Neusspray, ORS, zetpillen voor de zekerheid dan Voor de rest zou ik alle dingen meenemen die je elke dag gebruikt, slaapzakje, flesjes, genoeg voeding zodat je niet perse daarvoor naar een winkel moet.
Kleertjes Thermometer Zetpillen Flesjes+speentjes Flessenborstel Fopspeentjes Slabbetjes Dekentjes Jasje/vestje Kinderwagen Maxicosi Speelgoed/knuffel Voeding/je borst niet vergeten SPuugdoekjes Hydrofieldoeken Washandjes Wasgel/Shampoo/creme Sudocreme (of wat je anders gebruikt) Nagelknippertje/schaartje Mutsjes Zonnebrandcreme (evt, ligt eraan waar je naartoe gaat) Hmmm, dit is alles wat er in me opkomt op dit moment