vandaag was het zover na de zoveelste drama om haar speentje die ze niet in haar bed wou laten heb ik vandaag besloten dat de speen voorgoed de deur uit gaat vanmiddag heeft madam een uur op haar bed gelegen omdat ze haar speentje niet in haar bed wou laten en vanavond was het natuurlijk drama dat ze haar speentje niet kreeg me dochtertje wordt in augustus 2 jaar en heb haar vanavond proberen uit te leggen dat speentje is weggevlogen naar zijn vriendjes omdat noa nu een grote meid is na even met haar gekroeld te hebben zodat ze rustig werd vroeg ik of ze lekker ging slapen en haar antwoord was ja poeh vind het wel weer een mijlpaal zonder speen merk toch ineens dat ze dan wel groot wordt en dus haar speen echt niet meer nodig hebt ben benieuwd hoe het zal gaan vanacht en morgen iemand nog meer die rond deze leeftijd stopte met de speen???
Hier een maand geleden ongeveer - ons dochtertje wordt ook 2 in augustus. Papa was het ineens zat, dat geklooi met die speen. En tja, het was eigenlijk ook een gewoonte aan het worden. Maar de voornaamste reden was dat ze dat ding aan flarden beet de laatste weken. Dat hoort niet met een speen... Ze heeft zeker wel wat onrustige momenten gehad hoor, als ze even wakker werd. Met een speentje sliep ze dan zo weer, zonder speentje werd ze soms echt wakker, speen kwijt. Ging vrij snel over allemaal. Het enige nadeel is dat ik nu wat vaker als speen gebruikt wordt (krijgt nog bv) als ze smorgens wat te vroeg wakker wordt. Maar dat komt ook omdat ze bij ons en dus vlaak naast tittie ligt. kVind het niet zo'n probleem hoor. MAar de speen is nu echt verleden tijd. Ze heeft er nooit meer om gevraagd of om gehuild. Ik was er geloof ik meer aan gehecht dan zij...
het is ook echt gekloot ze werd snachts ook nog wakker voor de speentje maar ik was er nu zo klaar mee