Mijn dochter slaapt zonder slaapzak in haar (peuter)bedje onder een (zomer)dekbedje. Ze heeft het snel warm dus ik merk dat het dekbed nu eigenlijk teveel is, al is het een zomerdekbed. Nu weet ik even niet wat ik ipv het dekbed over haar moet leggen. Een laken met een deken ofzo? Hoe doen jullie dit?
Zou een dekentje met lakentje proberen. Iris heeft nog wel een dun slaapzakje aan en daaroverheen een lakentje
Hmm zojuist een peuter in bed gestopt in een (te groot) hempje.. een onderbroek en zonder dekbed dekbed ligt op het voeteneind... kan ze zelf bij maar ze vindt het zelf gewoon te warm. dus eh.. tja.. gewoon niks over dr heen dus ze wil ook geen los laken of iets dergelijks.. dus tja
Hier ook een warm ventje. Dat lag vannacht in een dun-pyama-t-shirt, onderbroek en onder een laken. Meer niet.. Alleen vanochtend lag hij wel weer onder het dekbed, dus dat heeft hij vannacht zelf omhoog getrokken. Ik denk dat ik straks in de hoogzomer gewoon het dekbed eruithaal. En dan dus het laken+hoes erop leg.
Mijn zoontje heeft het ook heel snel te warm. Gisteravond keek ik even bij hem en voelde dat hij enorm lag te zweten. Heb zijn (zomer)dekbedje op het voeteneind gelegd en verder slaapt hij in de zomerslaapzak. Als hij op bed gaat wil hij het dekbedje altijd over hem heen hebben anders wil hij niet slapen, dus ik wacht tot dat hij slaapt nu en dan leg ik zijn dekbed op het voeteneind
Mijn zoon is ook zo'n zweter... Met het dekbed op word hij echt kletsnat wakker! Dus nu heb ik gewoon de dekbedhoes als deken en dat gaat prima!
Mijn dochter ligt 9 van de 10x alleen in haar pyjama in bed. Buiten dat ze zelf haar dekbed wegtrapt is het voor haar ook gewoon te warm. Als ik 's nachts voel is ze gewoon hartstikke warm. Dus hier zeker met dit weer alleen maar haar pyjama, en zelfs dat af en toe niet eens. Dan ligt ze enkel in haar onderbroekje + hemd.