Hoi, Ik ben op zoek naar alles wat bij een 1e kindje hoort, kinderwagen, maxicosi, babykamer, kleertjes etc etc. Graag uit omgeving Zwolle, ik kom zelf uit Kampen. groetjes
hoi, ja doe ik ook hoor, maar ik vis steeds net naast de boot! vandaar dat ik het nu ook op deze manier probeer. groetjes
hoi, ik woon niet in je omgeving ik woon in enschede maar ik heb heel wat babyspulletjes te koop voor je,ik heb een heel baduitzet creme,een tummy tub,een box beukenkleur,kleertjes,een wipstoeltje,babyspeeltjes en schoentjes,boxkleed,en nog wel meer spulletjes. groetjes miranda
Hoi Mymiracle, Gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk Ik heb nog meer dan genoeg babykleertjes in allerlei maten, verder wat zwangerschapskleding, kolf, draagzak etc. Over een paar maanden groeit mijn jongste uit de maxicosi dus dan gaat die ook weg. Zie http://www.mijnalbum.nl/Album=HGA6KXRZ voor foto's (staat alleen de maxicosi nog niet op). Alles staat per maat bij elkaar, te beginnen bij de kleinste maatjes, en links naast elke foto staat een beschrijving + de maat. Alles mag voor kleine prijsjes weg, het is allemaal in goede staat en soms amper gedragen (wegens te snel eruit groeien). Ik woon ook niet in je buurt maar voor 6,20 kun je 10 kilo opsturen en ik weet inmiddels uit ervaring dat dat een héél flinke doos met kleertjes is Laat maar horen via PB of er iets voor je bij is. Groetjes Tink
hoi, Ik heb nog een complete kinderkamer van mijn dochter over.. is grenen en alles hoort bij elkaar.. voor 200 euro mag je het overnemen. is inclusief een nieuw ongebruikt matras!