Speentje weg maar slaapt korter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chant88, 27 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Precies 3 weken geleden hebben we de speen van ons zoontje (20 maanden) weg gedaan. Het in slaap vallen gaat heel goed en horen we hem niet meer, maar hij is heel snel wakker met het middagslaapje en s ochtends vroeger. Hij word dan wel verdrietig wakker en gaat echt niet meer verder..nu na 3 weken is hij er ook wel moe van ..Hebben jullie eventueel tips (niet over terug geven want we willen het liefste doorzetten na 3 weken) of hebben jullie hebben ook gehad dat het gewoon wat langer duurt, voordat ze er aan gewend zijn? Hij

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Oef, die van ons is echt gehecht aan dat ding met inslapen, zonder kan ze wel maar we merken wel dat ze daar erg veel moeite mee heeft ook op de kdv. Rest van de dag boeit dr niet. Ik heb met die van ons nog geen ervaring opgedaan met structureel weglaten dus met zekerheid kan ik t ook niet zeggen. Ze smijt geregeld dr speen weg in de nacht en zolang ze niet gaat huilen kom ik m niet brengen.

Heeft je kleine iets van een knuffeltje oid? Hier is die van ons wel totaal in love mee en die heeft ze ook echt alleen in dr bed liggen. Ze heeft dr vijf maar ik pik zo nu en dan er een aantal tussenuit zodat ze niet teveel fixeert op 1 specifiek. Dus of t er 1 of 5 zijn maakt dr nu niet uit net zo min als welke. Het is dr kletsmaatje en in de ochtend of midden in de nacht krijgt ie een uitvoerig verslag.

3. Kim13891

Kim13891 Lid

14 nov 2016
    89
    8
    8
    Hier is de speen met 11 maanden al weggegaan. Maar onze zoon is ook 20 maanden en slaapt nu ook korter, dus misschien hoort het gewoon bij de leeftijd. Hij gaat altijd om half 7 naar bed maar we horen hem om half 9 nog en is om 6 uur alweer wakker terwijl dat 7 uur was.

En de nachten zijn korter (langer licht en eerder weer licht) dit heeft vaak ook invloed op het slaappatroon.
    Wij hebben een verduisterend rolgordijn dat scheelt al enorm qua slaaptijden hihi.

4. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja hij heeft doekjes en een knuffel dus dat lijkt ook niet echt te werken misschien is het inderdaad een fase.. Hij is alleen zo moe van het korte slapen, maar ja zal wel een keer beter moeten worden toch?

Deel Deze Pagina