ik wil graag met andere moeders in contact komen die ook een kindje hebben met het kiss syndroom. en hoe jullie met je kindje omgaan? mijn zoontje heeft kiss en huilt 15 uur per dag. hoe gaan jullie om met het vele huilen? en hoe reageert jullie omgv? groetjes mama dani
Voor ons is het al weer even geleden, maar wij hebben een draagdoek gekocht, (combi cotti, echt een draagdoek dus, geen buikdrager), waar we Thirza in deden en waar ze dan wel tot rust kwam en na een half uurtje wiebelen enzo lekker in slaap kon vallen. Ik ging er vooral veel op uit om te wandelen met de kinderwagen, of een eindje rijden met de auto: dan viel ze wel in slaap en kon ze uitrusten. Aan m'n huishouding kwam ik iig voor geen meter toe, dat deed manlief Wij zijn verder 4 keer bij een osteopaat geweest, en dat heeft wonderen gedaan! Van max 3 keer 20 minuutjes slapen na 3 kwartier gewiegd te hebben, naar een kind dat gewoon haar normale slaapjes deed, 2 keer lang en een keertje een korte van 3 kwartier. Onze omgeving reageerde wisselend: van begrip en steun tot mensen die riepen (mijn schoonmoeder bijvoorbeeld) dat ze in hun tijd de kids gewoon lieten huilen en dat dat altijd werkte. Tja, bij Thirza dus niet en als je begrijpt wat kiss is, snap je ook waarom ze huilen en waarom het vooral niet werkt om ze te laten huilen.
Hier ook een kindje met kiss. Het was niet eens dat hij zo ontzettend veel huilde, maar overstrekken, voorkeurshouding, niet geknuffeld willen worden etc. Na 2 weken had hij al zijn eerste behandeling bij de manueel therapeut en zat er al vooruitgang is, nu is hij na 5 behandelingen uitbehandeld. Ik heb ook veel met hem in de draagdoek gelopen, of hem lekker bij me laten slapen. Neem aan dat hij al onder behandeling is??
prive bericht.. een mailtje.. rechts bovenin bij je naam staat 'priveberichten'daar moet je op klikken