Mijn kleine man 12 weken kan zo moeilijk zijn speentjes vasthouden . Hij vind het heerlijk erop te sabbelen maar valt continu uit zijn mondje. Iemand anders dit ook ? Groetjes
Welk merk heb je? Toen die van ons nog baby waren hielden ze de bibi-spenen absoluut niet goed in. Ze wipte deze zeg maar elke keer met hun tongetje naar buiten. Wat hier wel favoriet was waren de spenen van Avent en Dodi Mam. Je zou eens een speentje van deze merken kunnen proberen.
Mijn zoontje lukt het ook niet om zijn speen in te houden. Een hele enkele keer pakt hij hem vacuüm en krijg ik hem er zelf moeilijk uit. Hij heeft een bibi speen. Wilde idd al een keer een andere proberen maar ik vind het waardeloos dat je meteen 2 spenen moet halen ( avent) er ligt hier al een vermogen aan flessen, spenen, die amper gebruikt zijn.
ik heb bibi en difrax beide pakt hij niet goed ... hup en dan ligt tie er weer uit . Zal die avent eens proberen inderdaad...
Hier ook Avent. Paste het best. De bibi speentjes gaven haar afdrukken op dr wangen en difrax kon ze ook niet inhouden. Mijn favoriete Avent speentjes zijn die met extra luchtgaten (komen per 2, wit en roze of blauw, is van 0-6 maanden). Deze vorm is nog iets beter en die zonder extra gaten zoog ze nog weleens vacuüm.
Wij hebben een difrax speen maar die valt er ook regelmatig uit.. Mij werd verteld dat ze gewoon nog niet goed weten joe ze t vast moeten houden..? Of ligt het dan toch echt aan de speen?
heb ook al duizend keer gezegd dat ik zijn tutje eens met rekkertjes achter zijn oren zou vaststeken.
Hier hebben we de speen idd ook gewoon uitgelaten, nooit meer gemist! En je hebt ook niet zo'n probleem om je kindje later van de speen af te helpen..
De speen hier uitlaten is helaas geen optie... Zonder is ie best onrustig... Wou het zolan mogelijk Zonder doen maar op dag 5 ofzo toch maar eens geproeerd en hij komt helemaal tot rust en gaat lekker slapen Maar misschien even een keer een maatje groter proberen..
Je kan als alternatief een knuffel met lange oren geven. Die hebben wij namelijk wel. En ze zijn gemakkelijker weer terug te pakken door je kleine.