Ik wilde het jullie niet onthouden dus hier komt ie. Op Gratis proberen: 3 uiterst gevoelige zwangerschapstesten dipstick - Zwanger & Kids kun je nu 3 uiterst gevoelige testen bestellen voor de prijs (de verzendkosten) van 1, 99! De testen doen het erg goed en reageerden bij mij nog met een hcg waarde onder de 19! (Ze slaan positief uif bij een waarde van 10 staat er op de site).
Waarschijnlijk door middel van een bloedonderzoek Even ter info. Ik bestelde ook 2 setjes, maar ik kreeg er 1. Het staat er ook bij dat het maximaal 1 setje per bestelling is. Maar goed, dacht probeer het. Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?
Na mijn miskraam bloed laten prikken om te kijken of het wel echt een miskraam was en geen bbz. Mijn hcg was toen binnen 4 dagen van 160 naar 19 gezakt. De dag nadat ik de uitslag kreeg zo'n test gedaan en was nog duidelijk positief.
@ thnx ashleyp. Ga deze ook zeker bestellen. Is geen geld voor de 3. Vooral voordat je zwanger bent verslijt je der toch veel.
Je kan toch ook 2x een losse bestelling doen. Of desnoods op de naam van je man. Als is dat wel raar haha als die niet in 1 bestelling 2 pakt kan je ook een 2e bestelling plaatsen of je besteld nu weer een setje
Niet overal bij de action hebben ze ze nog! Ben 2 weken terug bij ons bij de action gegaan maar die hadden ze niet mee en kregen ze geloof ik niet meer. Zag hier op zp dat al meerdere mensen zeiden dat de action ze niet meer had helaas.