dagritme?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mirjam22, Mar 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam22

mirjam22 Lid

Feb 25, 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    Ben benieuwd hoe jullie dagritme met de kleine eruit ziet bij deze maanden, want de kleine vanmij is echt geen slaper meer overdag, dus ja af en toe weet ik niet echt wat te doen ze kan nog niet lopen wel kruipen en doe haar af en toe in haar loopwagen maar schijnt ook niet goed te zijn te lang erin te laten. kruipen over de vloer doet ze wel eens maar is ze ook gauw beu n met haar knuffeltjes is ook niet echt succes meer ze sabbelt liever op de afstandbediening of op onze gsm,

nou ben benieuwd naar jullie

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Britt is ongeveer net zo oud.
    En ook zij slaapt niet zo heel veel meer overdag.
    Smorgens om 7 uur wakker en dan pas om 12u ongeveer weer naar bed. Dan doet ze wel een slaapie van een uur of 3.
    Maar idd .. ze zijn nu lekker de wereld aan het ontdekken en dan is hun eigen speelgoed zo leuk niet meer. Juist de dingen die wij gebruiken zijn veel interesanter en geef ze is ongelijk.

De afstandsbediening ligt ver weg, daar kan ze niet bij en ook met mn gsm spelen vind ik niet echt een idee.
    Ik laat haar overdag gewoon lekker door het huis keutelen op haar manier, lekker de wereld ontdekken.

Share This Page