En Oh wat zagen wij er tegenop! Ze vond het zo erg toen we dat voor het eerst vertelden... Met behulp van het boekje Daaaaaag speen! Hebben we haar voorbereid en ik moet zeggen dat wij ons druk hebben gemaakt om niks! Eenmaal in bed was ze even verdrietig toen ze besefte dat de speentjes echt weg gingen. Maar ze vertelde zelf dat papa geen speen had en mama niet en grote zus niet en zij ook niet meer. Ze is gewoon gaan slapen evenals vanmiddag bij het slaapje!
Ik vergeet te zeggen dat ze gisteravond mee zijn gegaan! Omdat in het boekje verwezen werd naar een prinses die geen speentjes meer nodig heeft heeft ze een prinsessenjurk gekregen
Hier heeft mijn zoon nu pas afscheid genomen. Hij was er enorm aan gehecht en door heel veel dingen in ons oude huis was dit het enigste waardoor hij nog wat in slaap viel. Hij kwam laatst een spiderman knuffel tegen en zei goh die wil ik graag. Ik een brief gemaakt als Sinterklaas. Dat Sinterklaas hem beloofde die te geven als hij zijn spenen in de schoen deed. En dat is nu 6 dagen geleden en het gaat wonderbaarlijk goed!!! Hij stond er nu zelf helemaal achter.
Wat goed!!! Hier zouden we ze ook met zwarte piet meegeven (zoon is ruim 4) maar 2 weken geleden was hij er ineens zelf klaar mee dus na een nacht zonder heeft hij zelf wat leuks uitgekozen in de speelgoedwinkel en heeft hij betaald met zijn speen. Heb hem er niet meer over gehoord. We mogen trots zijn op onze ukken!!
Wat goed!! Vanavond toch 2 uur gedaan over het in slaap vallen maar geen drama. Bij grote zus was het toen ook dag 1 meteen slapen en dag 2 wat lastiger. Maar goed ze zijn weg! Tandjes gingen ergnaar voren staan en ze slist dus beter zo snel mogelijk weg ermee...!