Nee hoor van iets gebakken en gezout wordt je niet ziek... Hooguit een klein beetje last van je maag, aan de diarree, overgeven en wat licht in je hoofd....... Zal vast meevallen anders had je er al last van gehad
En inderdaad zoals je zelf al zegt van de geur in je huis alleen al wordt je misselijk hihihihihin bah wat zal dat stinken bij jullie
Bij echte voedselvergiftiging ga je niet te werk trouwens. Dus of ze ligt in bed met bakje naast zich. Of zs is te werk en valt wel mee
Nou, ik denk dus toch dat het gewoon die beren geur was, want we hebben allebei gelukkig nergens last van gehad en ik heb heerlijk geslapen . Maar voorlopig ben ik wel even helemaal klaar met spek, haha. Wel jammer, want pompoen met spek vond ik juist altijd zo lekker. Ik ga maar even op zoek naar een lekker alternatief.
Ik moet sowieso geen spek, maar eten - of dat nu groenten, vlees of koolhydraten zijn of iets anders - dat ik niet meer vertrouw qua houdbaarheid, dat gaat gewoon de vuilbak in. Dan maar iets anders bedenken of zonder vlees eten, maar ik ga mijzelf en mijn partner geen mogelijke voedselvergiftiging cadeau doen. Ik koop overigens telkens maar eten voor een paar dagen en vlees / vis haal ik meestal de dag zelf uit de diepvries. Dan is 't hoogstens wat yoghurt of broodbeleg (of restjes) dat overtijd gaat en weg moet ...
ik vind zowieso varkensvlees de laatste tijd raar ruiken.. had te maken met de ongecastreerde beren of zo.. het ruikt al ranzig in de pan.. en qua eten is het net zo vies..
Hamblokjes is een goeie! Is nog minder vet ook Ik dacht eigenlijk ook dat je uiteindelijk vrijwel alles wel kunt eten als je het maar heet genoeg laat worden. Dan gaan alle bacteriën enzo toch gewoon dood of zijn er ook nog ziekmakers die dit overleven? Maar goed, even 10 minuten bakken is misschien sowieso niet genoeg om bacteriën te doden en iets helemaal zwart aan laten branden is ook niet zo lekker .
Ik heb altijd geleerd dat als het voedsel raar ruikt of anders ruikt dan je gewend bent, je het weg moet gooien, ondanks dat het misschien niet over de datum is. @Nana, hoe warm je een boterham waar het mos op groeit ook verwarmt... Ik zou m in ieder geval nooit eten... (om maar een voorbeeld te geven).