We gaan morgen met zijn 3en naar de efteling, we hadden nog kaartjes van de AH actie. We zijn in juli ook geweest en mijn dochtertje vond het echt geweldig maar dan vooral het carnaval!! Sinds we er geweest zijn zingt ze het deuntje bijna iedere dag Ze wil iedere keer het filmpje van het carnaval zien kortom we verheugden ons er al op dat we morgen dus weer met haar naar het carnaval konden! Hoor ik net dat de attractie gesloten is wegens onderhoud Ik snap natuurlijk dat dat ook moet gebeuren maar ik baal hier echt enorm van! Tuurlijk zijn er nog genoeg andere attracties en het sprookjesbos maar toch had ik dit zo leuk voor haar gevonden die smile op haar gezicht...
Dat is zeker balen. Kan je niet volgende week gaan dan, of zijn ze dan nog steeds bezig met het onderhoud?
ja het is wel balen natuurlijk misschien een andere keer gaan dan?? Ja nu krijg je dat er veel meer gesloten is omdat het park heel het jaar open is. Ik was pas ook in de efteling en de pargode zou ook dicht zijn maar hij was gewoon open misschien hebben jullie ook geluk veel plezier
Aah, dat vind ik wel zielig voor je kleine meid! Gelukkig zijn er genoeg andere leuke dingen daar, maar wel super balen zeg! Veel plezier morgen!
Andere dag is hier geen optie helaas, hebben vrij genomen en we willen juist doordeweeks. Kaartjes zijn nog geldig t/m 21 november. @ninja2, nou hopelijk is dat hier ook zo! @Amfy, er staat dat hij de 16e weer open gaat.
Oh, das jammer Nou ja gelukkig is De Efteling zo groot en hebben ze zulke leuke andere attracties dat het vast wel goed gaat komen. Ik kan niet wachten tot mijn mannetje oud genoeg is om ook heen te gaan, maar ik denk dat ik het grootste kind zal zijn In ieder geval heel veel plezier gewenst.
Ooh dat is inderdaad balen...die attractie is zo leuk voor die kleintjes! Misschien gaan ze opeens onderhoud plegen naar aanleiding van een ongeluk in Euro Disney...dat was natuurlijk net zo'n attractie en misschien willen ze alles nu nachecken hier of dat ook fout kan gaan... Zie bericht: Medewerker dood in Disneyland Parijs | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Thx meiden het zal hoe dan ook wel leuk worden! Wie weet stellen ze een datum maar als het eerder klaar is dat die dan toch al open is. Anders lopen we gewoon naar een medewerker en laten we mjn dochtertje het deuntje zingen misschien zijn ze dan om haha @Shaula, nee denk dat het gewoon onderhoud is alleen normaal ging de efteling natuurlijk dicht en dan werden alle attracties weer nagelopen. Nu is de efteling iedere dag open en dus moeten ze het op die manier oplossen. In november gaat de droomvlucht een tijdje dicht zag ik net op de site.
Ik ben zo'n 3 weken geleden in de efteling geweest met mijn zoontje en toen was het carnaval ook al dicht wegens onderhoud. Ook ik baalde er best wel van want had me zoontje al een uur lang beloofd dat we erin zouden gaan Maar wens je heel veel plezier!
Da's zeker balen, wij gaan vijftien oktober. Het was juist een van de weinige atracties waar ik zelf ook wel in wil gaan met mijn zoontje. Hij zal het trouwens ook wel heel erg jammer vinden. Groetjes
duimen dat het wat eerder klaar is hahahaha. na ja we hebben de thee kopjes sprookjesbos fata morgana en de auto's. ach we gaan ons wel vermaken hahahaha
Jammer zeg. Wij hebben een aantal maanden geleden erg lang gezocht naar mijn favoriet, De Pegasus. Helaas, afgebroken
Ach, zo gingen wij in september naar Disneyworld (florida) voor de 2de keer en de favoriete atracties van mijn oudste zoon (3) waren ook dicht, hij heeft de hele vakantie gevraagd naar Ariel en It's a small world, maar helaas niets aan te doen.
Alweer gesloten? Wij waren in juni in de Efteling en toen was de Carnaval atractie ook al gesloten ivm onderhoud.
Helaas was het carnaval festival nog dicht maar we hebben wel een hele leuke dag gehad! En je hebt naast het carnaval nog een winkeltje waar ook van die poppen van het carnaval opzitten en toen ze dat zag begon ze al te zingen Verder heeft dochterlief zich prima vermaakt in het sprookjesbos,volk van laaf, treintje,monorail,droomvlucht etc Wat is het toch een leuk park! Als ik dichterbij zou wonen zou ik een abonnement nemen.
Gelukkig hebben jullie het leuk gehad en was je meissie niet al te teleurgesteld. Jep als ik er dicht bij zou wonen zou ik er elke week wel een keer naartoe gaan, denk ik