Hoi, Ik wil nou ook weleens weten waar al die ophef over is van die serie, en vroeg me af of iemand de serie als e-book had en me deze toe kan mailen? Je zou me er erg blij mee maken! Bedankt .
Haha, ik was precies zoals jou... Dacht echt ok dan moet ik het maar lezen... Vond het zelf een dramatisch slecht boek en snap echt de ophef niet .. Wel fijn om slapeloze nachten mee te vullen maar niet waard om overdag te lezen
Ik zie dat je hem al gekregen hebt, anders kon ik je hem ook mailen. Het is inderdaad geen goed boek, maar je leest het makkelijk weg en hoeft er niet bij na te denken Ik ben nu bezig met deel 2, alleen ik kom er niet zo goed doorheen. Het is vrij eentonig moet ik zeggen.
Haha ok, nou ben benieuwd. Goed dat ik nog geen 15 euri heb betaald voor het fysieke boek dan (stond nl. wel in twijfel). Ik wacht met spanning af op m'n mail, en laat hier nog wel weten wat ik er van vond .
Dat had ik ook en ben ook gaan lezen... Als je tijd over hebt kan je dat doen en anders zou ik een beter boek uitkiezen of wat nuttigers gaan doen, haha. Ik heb ze gelezen op vakantie en het leest inderdaad makkelijk weg, maar ik heb dan ook heeeeel veel blz overgeslagen...
Haha hier nog 1 die er zo over denkt. Het leest makkelijk weg tussendoor als ik in de trein zit of even moet wachten. Maar het is geen boek waarvoor ik even lekker ga zitten met een kop thee erbij. Ik ben ook al ruim 2 maanden bezig en ben net pas in deel 2. Dat zegt ook wel genoeg want als ik een boek echt goed vind heb ik hem binnen 1 dag wel uit
Ik ben er momenteel ook in bezig omdat ik wilde weten waar al die ophef over was maar ik vind er niet veel bijzonders aan. Ben blij dat ik hem tweedehands heb gekocht voor een paar euro haha. Ik heb 90 dagen Genevieve gelezen en die vind ik echt veel beter maar is niet te vergelijken met 50 tinten.. behalve dan dat het ook over sex gaat.
In het verleden zijn hier diverse topics over geweest welke zijn gesloten. Dit omdat het niet is toegestaan om e-boeken te verspreiden. Met oog op het bovenstaand wil ik jullie verwijzen naar ons reglement.