spekjes in salade

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefke84, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm had net een rauwkost salade gekocht bij de groenteboer. heerlijk met tomaat, komkommer sla zongedroogde tomaat etc. maar nu zaten er ook een stuk of 4 spekjes in. heb ze voor de zekerheid maar dr uitgevist want is dat niet rauw???:(. of ben ik nu dom? mmm bakje is leeg. jammer. had nog wel een bak opgekund:):p

2. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi,
    volgens mij kun je gebakken spekjes gewoon eten hoor, dat doe ik mijn hele zwangerschap al wel in ieder geval,
    dus dan had je ze toch lekker op kunnen eten!!!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja gebakken spekjes eet ik ook gewoon. maar ik weet dus niet of ze wel gebakken waren;) ik denk niet dat de groenteboer een pan op het fornuis knalt om spekjes te bakken:D dus daarom vroeg ik me af: kun je spekjes ook rauw eten of zijn er voorverpakte spekjes die gaar zijn die hij erdoor gooit of gooit ie ze er rauw door.;)

vind het ook zo lomp om te vragen:)

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Spekjes zijn gerookt, dus volgens mij kan het geen kwaad als ze niet gebakken zijn. Spekjes is namelijk varkensvlees en dat is hoe dan ook link om rauw te eten, ook als je niet zwanger bent. Dus anders zullen ze dat er echt niet doorheen gooien :p

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee daar heb je gelijk in. zit wat in.;);) nou ja boeien. heb er misschien 1 doorgeslikt, de rest er uitgevist en verder heerlijk gesmuld. was binnen 3 minuten op:)

Deel Deze Pagina