Speklapjes die stinken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik vind varkensvlees altijd een beetje stinken met bakken, vandaar dat we het hier ook zeer zelden eten.

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sterre hihi moest ff lachen dat je er een topicje van gemaakt had;) maar onze speklapies stonken gelukkig niet;) haha anders ging ik al helemaal over mn nek;) hahahaha!

maar ieuw wat ik hier allemaal lees, bah ga misschien toch ook maar es vaker naar de slager.. maar wel duur ja.. maarja ik vind vlees zowiso wel duur eigenlijk?? teminste, als je een lekker lapje wilt hebben uit de supermarkt, gelijk iets van 4,5 euro vind ik best duur...

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mupet: Hihi ja ik moest gewoon even weten of meerdere mensen het hadden.. of ik iets geks deed ofzo :) Of dat het, zoals wij inderdaad al vermoedden, van ongecastereerde varkens was.

Limmeke: Thanx. Ik heb het bij de Jumbo gehad en gemeld maar ook bij Jan Linders heb ik me 'vergrepen' :(

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat is dan vlees van een niet gecastreerd varken. Dat ruikt naar zweet

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat zijn speklappen van een beer (mannetjes varken) ik zou er melding van maken bij de supermarkt.
    Volgens mij mag dat vlees officieel niet verkocht worden?

6. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.

nou dat was idd vroeger zo. toen gingen alle beren naar die hondenvoer fabrieken of er werd lijm van gemaakt. maar de wet is veranderd en de boeren mogen ook de beren verkopen. Je ziet aan het vlees zelf niet of t van een beer of een zeug is. Dus bij de slager kun je ook de kans lopen dat t toch een beer is.. mits de slager zelf slacht. Maar ja dan ben je idd duurder uit, maar dan betaal je wel voor een goed stuk vlees. t is balen want ik vind varkensvlees toch wel erg lekker hoor.

Deel Deze Pagina