tips gevraagd - testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ketjapmanis, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Dag dames,
    Nu 11 rondes bezig voor kindje 2 en ik had waarschijnlijk maandag ongesteld moeten worden. (deze ronde de ovulatietesten losgelaten en wat minder mee bezig geweest ook ivm drukte op werk). Jullie raden het al, helemaal niets, ook geen rugpijn, buikpijn etc wat ik normaal wel heb. Acne is er wel, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel en weet dus niet in hoeverre dit echt met mijn cyclus samenvalt. Ook bij vlagen wat misselijk, maar dit heb ik soms ook als ik ongesteld moet worden.
    Ander halve week geleden had ik veel buikkrampen en dacht dat ik toen ongesteld zou worden. Voor de grap zei mijn man toen: misschien is het wel een innesteling.
    Gisterochtend getest met kv 2v5 omdat we savonds met vrienden zouden eten. Deze was omo-wit.
    Ik heb gewoon nog echt niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Mijn cyclus is stabiel 27-28-29 dagen, inmiddels zit ik op 31 dagen. Geen ontpillen (dat is 4 jaar geleden en zwangerschap tussendoor, 2 jaar geleden).
    Bij kindje 1 testte ik ook pas een week na mijn zogenaamde NOD en ben ik ook een week teruggezet in termijn ivm ws late innesteling.
    Wanneer zou ik opnieuw testen (anderhalve week geleden krampen) en met welke test?

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Mijn cyclus was ook heel lang stabiel, maar schoot toen ineens door naar 35-36-37 dagen. Dus het kan alsnog een uitschieter qua cyclus worden.

Zou toch eventjes een weekje wachten en als je dan nog niet vloeit weer een kv2v5 proberen. Die zijn echt heel gevoelig en dan gooi je in ieder geval geen geld weg.

3. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Nog steeds niet ongesteld. Vanochtend weer getest maar weer negatief. Ik heb niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Zijn er meer dames die laat positief testten?

Deel Deze Pagina