Hey ladies, Ik heb de volgende symptomen zit vandaag op 6 dpo Hoofdpijn vanaf dag 1 Vanaf gisteren (5dpo) - koortsachtig gevoel ;lijkt dat mijn gezicht voornamelijk in vuur staat. (Is ook warm) - koud - mensen in m'n omgeving zeggen dat ik hele zachte handen heb - krampjes in mijn onderbuik - in de middag een erge steek rechts onderbuik - moe maar niet slaperig - rode ogen - apart gevoel in onder buik (weet niet uit te leggen) - water ruikt raar - apart gevoel naar m'n rechter lies - steekjes linker borst (af en toe) Hebben jullie ook deze symptomen (gehad)? Welke symptomen hebben jullie gehad voor je nod? Wanneer zou ik kunnen testen? Want lees veel forms en via Google vanaf 10 dpo. Xx
Wat je nu voelt is wel vroeg voor een zwangerschap. Tussen de 5 en 7 dagen nestelt het vruchtje in, daarna wordt pas hcg aangemaakt wat zorgt voor zwangerschapsklachten. Ik hou voor testen nod aan (nou is het bij mij wel wat anders ivm mmm). Hoe lang is jouw lf? Die van mij 12-14 en dan houd ik voor testen 12 aan. Ik hoop voor jou dat je wel gewoon zwanger bent.
Ik hoop het ook Ike dat geldt ook voor jou! Ja blijft lastig met een onregelmatige menstruatie om je eisprong te vinden en wanneer je in principe weer ongesteld moet worden. Deze maand verwacht ik m'n menstruatie (hopelijk niet natuurlijk op dag 35 want m'n ei was op dag 21 (heb m'n cervixslijm )
Innesteling is gemiddeld op dag 8-9. ( tussen dag 5 en 12 kan een innesteling plaats vinden) De symptomen komen ju dus niet van een zwangerschap. ( dan zou je positief moeten testen) masr kunnen wel bij progesteron horen wat je lichaam aanmaakt na eisprong. Er heerst ook heel veel griep en verkoudheid.
Het is ook beter (voor jezelf) om niet op elke poep en scheet te letten want je kan jezelf daar zo gek mee maken en het maakt de teleurstelling alleen maar groter! In jouw geval, omdat je een onregelmatige menstruatie hebt, zou ik het afwachten, maar je kunt ook om de 2 dagen testen als je je daar prettig bij voelt. Je kan in ieder geval niet stellig zeggen dat je ei op dag 21 is geweest alleen maar aan de hand van je cervix slijm. Hoogst waarschijnlijk wel ergens rond die dagen! Succes met wachten en ik zal voor je duimen
Bedankt meiden, ik probeer de langst dag van m'n cyclus aan te houden en dan pas te testen. Was meer een vraag wanneer je zou kunnen testen, maar als het nu al te vroeg is om deze symptomen te krijgen denk ik steeds meer dat een menstruatie ga krijgen. @zonnetje griep zal het niet zijn ben net een maand of 2 geleden ziek geweest, ik kan niet zo snel weer grieperig worden. Ik had ergens op internet gelezen dat de bevruchting 12-24 uur over doet en de innesteling tussen 5-12 dagen plaats vind. Maar 8-9 dagen is dus eigenlijk het meest gangbare.