We hebben sinds 2 weekjes ongeveer een alles in 1 pakket bij KPN. Voorheen hadden we Ziggo. Mijn man had 2 emailadressen van @home. (Zo heette het nog voor Ziggo) Nu hebben die emailadressen kuren in Windows live mail. Klopt het dat die nu niet meer te gebruiken zijn?
Wij zijn pas geleden overgestapt van online (voorheen wanadoo en daarna orange) naar UPC en we zijn de 2 email adressen van online inderdaad kwijt. Gelukkig hebben ze wel de service dat ze de mail die nog op die adressen aankomt door te sturen. Ik denk wel dat je ze kwijt bent, maar je zou voor alle zekerheid even kunnen bellen met ziggo.
Dankjewel voor je reactie. Ik vermoedde al zoiets. Dan weet ik dat en verwijder ik de 2 @home-emailadressen uit windows live mail. Het zijn niet zulke belangrijke emailadressen, dus ik ga niet bellen met Ziggo, ik vind het wel best zo. Ik moet misschien nog wel even wat emailadres wijzigingen doorgeven aan wat mensen...
ze zijn idd onbruikbaar, voor het echt afloopt moet je dan normaal gesproken iedereen met dat adres mailen dat je een nieuw adres krijgt.
Nou wij zijn 2 jaar geleden overgestapt van Ziggo naar KPN, en wij hebben allebei de @home adressen nog gewoon. Ze werken ook nog gewoon hoor. Dus je hoeft ze niet persee kwijt te zijn..