Ik ga op vakantie en neem mee een : Tandenborstel. Volgende het woord tandenborstel en een nieuw woord.... (gezellig die spelletjes op een donkere herfstavond haha )
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas
errr dit is inderdaad een leuk spelletje... maar toch alleen als je de vorig genoemde dingen niet kan terug lezen maar moet onthouden? hahahaahahha dus klingel
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum
ja maar dan is het toch niet leuk? want dan hoef je toch niet de hele rij ervoor te onthouden en daar gaat het toch om? of ben ik nu gek!? ja dat sowieso heheehhe veel plezier nog kling
hahaha ja klingel je hebt helemaal gelijk, dat maakt dit spel wel leuk, als je moet onthouden maarja ik doe gewoon gezellig mee 8)
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest
tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek