Spel: Ik ga op vakantie en neem mee...

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto

*ja sorry wij gaan het liefste met de auto op vakantie dus die moet mee:p*

2. tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons

3. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas

4. tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja rollator kan ook handig zijn :)

tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha ja he? :D

tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, Pace-maker

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, Pace-maker, gehoor apparaat

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken,, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken,, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop, bikini

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop, bikini, vaseline

17. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop, bikini, vaseline, trilding :)

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop, bikini, vaseline, trilding, deodorant

19. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop, bikini, vaseline, trilding, deodorant, muggenzalf

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

tandenborstel, laptop, trui, een hele hoop centjes, boek,badpak,mobieltje, fototoestel en een zonnebril, mp3 speler, pindakaas, parfum, potje foliumzuur, mijn kindje, zwangerschapstest, korte broek, de auto, tampons, kaas, kaasschaaf, vlieger, telefoonoplader, schone onderbroeken, rollator, hagelslag, pace-maker, gehoorapparaat, incontinentieslips, luchtbed, laptop, bikini, vaseline, trilding, deodorant, muggenzalf, vulpen

Deel Deze Pagina